Flash hukommelse til PDA'en, CF vs. SD ?
Fra : Bo Andersen

Dato : 30-07-04 21:48

iPAC'en kan have CF-kort og SD kort, men hvad skal jeg vælge ?
SVJV, er et CF Scandisk Ultra II et af de hurtigste kort. Til
digitalkameraer.
Men er SD-kort bedre/hurtigere ?

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-07-04 07:32

Bo Andersen skrev:

> iPAC'en kan have CF-kort og SD kort, men hvad skal jeg vælge ?
> SVJV, er et CF Scandisk Ultra II et af de hurtigste kort. Til
> digitalkameraer.
> Men er SD-kort bedre/hurtigere ?

Prøv news:dk.edb.system.lomme-pc . Der holder nørderne udi PDA til. Mig selv
incl.

Mvh

Karsten

Fra : Bo Andersen

Dato : 31-07-04 07:36

> Prøv news:dk.edb.system.lomme-pc . Der holder nørderne udi PDA til. Mig
selv
> incl.
>
> Mvh
>
> Karsten

OK, men da CF og SD, jo ikke er en "lomme-pc" men blot FlashRAM,
som også bruges i meget andet. Tænkte jeg, at var gruppen.

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-07-04 11:26

Bo Andersen skrev:

> OK, men da CF og SD, jo ikke er en "lomme-pc" men blot FlashRAM,
> som også bruges i meget andet. Tænkte jeg, at var gruppen.

Det er forståeligt. Men effekten af de forskellige former for flashRAM, har
også noget at gøre med hvad de skal bruges til.

Mvh

Karsten