Hvilket netkort anbefaler i til TDC ADSL 2~
Fra : The Borg

Dato : 06-05-01 21:44

Hej
Jeg kan endelig få adsl den 5 juli(Centralen er ikke opgr. før), hurrah for
lille mig ;)
men jeg vil gerne lige have et lille råd om hvilket mærke netkort i vil
anbefale at købe?
mvh.
Allan, Hvide sande

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-05-01 21:59

"The Borg" <a-toft@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> men jeg vil gerne lige have et lille råd om hvilket mærke netkort i vil
> anbefale at købe?

dk.edb.netvaerk er den rette gruppe, men find et 3Com eller Intel så går du
ikke helt galt i byen.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : --* Edmundo *--

Dato : 07-05-01 11:36

> [...]
for
> lille mig ;)
> men jeg vil gerne lige have et lille råd om hvilket mærke netkort i vil

Selvom det er OT, så har jeg et Realtek til 99,- siddende i min pc og det
har virket upåklageligt. Om du vil ofre det ekstra på at få et 3Com eller
Intel skal du selv afgøre, men et billigt kort virker altså oxo fint.

Edm...

Fra : Niels Callesøe

Dato : 07-05-01 11:45

"The Borg" <a-toft@get2net.dk> wrote in
<lJiJ6.442$hd4.12066@news.get2net.dk>:

> jeg vil gerne lige have et lille råd om hvilket mærke netkort i
> vil anbefale at købe?

Er det NE2 du har bestilt? Så kunne du jo overveje at bestille et af de
netkort med som TDC sælger. De er billige og "ikke så ringe endda".

Samtidig er det det eneste netkort TDC vil hjælpe dig med
installationen af (det er dog ikke gratis, svjh).

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 07-05-01 11:59

Hej,

> Samtidig er det det eneste netkort TDC vil hjælpe dig med
> installationen af (det er dog ikke gratis, svjh).

Nej, det er ikke gratis. (Jeg kan jo næsten ikke lade være at svare på
salgssp.) :)

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."

Fra : Niels Callesøe

Dato : 07-05-01 12:04

"Ole M. Madsen" <ole@maegbaek.dk> wrote in <9d5v3d$jgu$1
@news.inet.tele.dk>:

> (Jeg kan jo næsten ikke lade være at svare på
> salgssp.) :)

Det er da også iorden. Hvis jeg nu lige tager en snak med du-ved-hvem,
så kan du nok godt komme over i salg. Bliver du så ikke glad? :)

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 07-05-01 12:40

Hej,

> Det er da også iorden. Hvis jeg nu lige tager en snak med du-ved-hvem,
> så kan du nok godt komme over i salg. Bliver du så ikke glad? :)

Nej, og jeg tvivler på det bliver holdbart for salg.(og mig )

/Ole
Som arbejder for .....men på ... repre...sig selv

Fra : Niels Callesøe

Dato : 07-05-01 12:43

<9d61gd$rv7$1@news.inet.tele.dk>:

>Nej, og jeg tvivler på det bliver holdbart for salg.(og mig )

Jeg prøvede ellers bare at være flink.. ;)

Fra : Christian Erritsø

Dato : 08-05-01 00:18

"Niels Callesøe" <usenet.20.niels2000@spamgourmet.com> wrote in message

> Jeg prøvede ellers bare at være flink.. ;)

Jeg spurgte også Ole lidt tidligere i dag: Hvad er der nu galt med at
arbejde i salg?

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Christen Stephansen

Dato : 08-05-01 00:34

> Jeg spurgte også Ole lidt tidligere i dag: Hvad er der nu galt med at
> arbejde i salg?

Tsk tsk ... Christian, du bliver aldrig en rigtig nørd =)

/Christen Stephansen

-
-

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 08-05-01 00:37

Hej,

Hvaa' Christian, siger du implicit du arbejder i salg ? Spring ud af skabet
...sig det så ..