Hvilket trådløst tastatur + mus
Fra : Kim M

Dato : 28-07-04 13:17

Hej

Jeg står og skal have et nyt sæt trådløs mus + tastatur. Jeg har nu et
"knæk" tastatur, men overvejer et almindeligt tastatur, da de gode mus ikke
følger med sættene med "knæk" tastatur.. Hvor nemt er det at vende sig til
et almindeligt tastatur igen???

Nå men til sagen.. Hvilke sæt bør jeg kigge på?? Jeg har kigget lidt på et
logitech cordless desktop mx for bluetooth.. Er det det bedste køb jeg kan
gøre??

mvh

Kim

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-07-04 13:27

Kim M skrev:

> Hvor nemt er det at vende sig til et almindeligt tastatur
> igen???

En lille uges tid i mit tilfælde, men det varierer nok fra person
til person. I starten synes man, at armene sidder helt forkert,
men de "falder på plads" igen.

> Jeg har kigget lidt på et logitech cordless desktop mx for
> bluetooth.. Er det det bedste køb jeg kan gøre??

Bluetooth minder mig om dengang, hvor USB blev moderne, for det
virkede heller ikke for godt i starten, så jeg vil ikke råde dig
til at købe et Bluetooth-sæt ud fra mine erfaringer med det(*).
Husk på at de tastaturer og mus med BlueTooth man kan købe i dag,
er første generation. De skal lige over de værste børnesygdomme.

(*) Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv. Andre har sikkert
kun gode erfaringer med deres Bluetooth-sæt.

--
Hilsen
Madsen