se den her
Fra : Jens E Koch

Dato : 27-07-04 22:19

hvordan finder jeg coputernavn på min pc det er win me jeg køre med

--
Med Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link

http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.kortal.dk/
http://www.dkscan.dk/
http://www.download.dk/
http://www.msn.dk

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 27-07-04 22:21

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan finder jeg coputernavn på min pc det er win me jeg køre med
>

> --
> Med Venlig Hilsen
> Jens E Koch
> E Mail : jenskoch@webspeed.dk
> MSN : jens537@hotmail.com
> Hjemmeside : jens37.webbyen.dk
>

> Link
>
> http://www.familieadvokaten.dk/
> http://www.112alarm.dk/
> http://www.kortal.dk/
> http://www.dkscan.dk/
> http://www.download.dk/
> http://www.msn.dk

Er du sikker på det er en færdigbygget maskine du har, og ikke en
bambusmaskine sat sammen af diverse dele, der nok har en bedre kvalitet end
de færdige maskiner til de samme penge ??

Jesper

Fra : Peter Bjarkov

Dato : 28-07-04 06:37

> hvordan finder jeg coputernavn på min pc det er win me jeg køre med

Hvis du mener det navn, du gav computeren, da du installerede ME,
og som bl.a. bruges til at identificere computeren i forbindelse med et netværk,
vælger du Start (nede i venstre hjørne), Programmer, Tilbehør, Systemværktøjer
og endelig Systemoplysninger. Under Stystemnavn står navnet.
Det kan fx være Jens' pc eller Familien Kochs computer.

Peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-07-04 14:55

Jens E Koch wrote:

> hvordan finder jeg coputernavn på min pc det er win me jeg køre med
>

> --
> Med Venlig Hilsen
> Jens E Koch
> E Mail : jenskoch@webspeed.dk
> MSN : jens537@hotmail.com
> Hjemmeside : jens37.webbyen.dk
>

> Link
>
> http://www.familieadvokaten.dk/
> http://www.112alarm.dk/
> http://www.kortal.dk/
> http://www.dkscan.dk/
> http://www.download.dk/
> http://www.msn.dk

Det er ikke det mest sigende emne du har valgt. Det ligner spam og
derfor vil mange undlade at læse indlægget.

Desuden er din signatur for lang. Fjern 11 linier efter eget valg.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Fra : Kent-TotalComputer

Dato : 25-10-04 15:39

Hej Jens.

Vilken versjon af ME har du Dansk eller Engelsk?

--
MVH Kent

http://www.totalcomputer.dk