Terratec Cinergy 1200 DVB-S TV kort
Fra : Henrik

Dato : 27-07-04 12:03

Er der nogen som ved om dette kort har software eller hardware encoding...?

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-07-04 12:09

"Henrik" <bragamail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved om dette kort har software eller hardware
encoding...?
Svært at gennemskue men jeg er 99% sikker på der ikke
er hardware encoding på det kort. Så tror jeg de ville have gjort
mere ud af at gøre opmærksom på det.
--
Peter J

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-07-04 19:06

bragamail@yahoo.dk (Henrik) wrote in

> Er der nogen som ved om dette kort har software eller hardware
> encoding...?

Er DVB ikke allerede MPEG-2? Så kortet behøver vel ikke gøre så voldsom
meget mere end at streame ned på hd'en?

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : N_B_DK

Dato : 27-07-04 21:40

Flemming Joensson wrote:

> Er DVB ikke allerede MPEG-2? Så kortet behøver vel ikke gøre så
> voldsom meget mere end at streame ned på hd'en?

Jo det er allerede MPEG2, så der er "blot" tale om streaming.

--
MVH.
N_B_DK