Ram til Compaq Presario 7000 Internet-pc
Fra : Preben Kristensen

Dato : 25-07-04 10:07

Hej

Håber der er en her i gruppen der har et par tip.

Min bror har en "Compaq Presario 7000 Internet-pc" 7EL7000T-142
Med 128 MB Ram - 133 MHz - 168 bens SyncDRAM

Nu vil han gerne have noget mere ram i, men skal han købe originale
Compaq ram koster de jo en halv jetjager.

Har i midlertid hørt om at visse typer standard ram, men ikke alle, kan
bruges i en Compaq.
Er der nogen her i gruppen der har erfaring med hvilke der er stor
sansynlighed
for vil virke, og hvilke man godt kan opgive på forhånd?

På forhånd tak for svar.

Preben Kristensen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 25-07-04 10:55

On Sun, 25 Jul 2004 11:06:54 +0200, "Preben Kristensen"
<mail1@hyggesiden.dk> wrote:

> [...]
>sansynlighed
>for vil virke, og hvilke man godt kan opgive på forhånd?

Prøv at søge på siden http://www.crucial.com/uk/
efter den eksakte maskintype.

Hvis crucial kan finde ram til den, garanterer firmaet, at ram,en vil
virke.

Jeg har selv fundet (og købt) ram hos crucial til et obskurt
motherboard. Firmaets priser er imo noget lavere end de danske, og der
leveres hurtigt og billigt (UPS Express, 2-3 dage, 5£).

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Gerner Petersen

Dato : 25-07-04 19:13

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:t807g0hj5b3s4lj8kh8spnt28h2p87rnof@4ax.com...

Hej Gert

Du kan købe nye RAM i fabrikatet Transcend ved www.prc-data.dk og de passer
108,75% du skal bare sende en mail til salg@prc-data.dk og opgive navn og
type nr. på din notebook.

Hilsen Gerner
PS. jeg har intet med PRC Data at gøre!

Fra : Pophaar

Dato : 25-07-04 19:55

"Gerner Petersen" <gerner@prcgroup.net> skrev i en meddelelse

> Hilsen Gerner
> PS. jeg har intet med PRC Data at gøre!

Men det er tæt på - ikke?

Fra : Preben Kristensen

Dato : 25-07-04 20:26

"Gerner Petersen" <gerner@prcgroup.net> skrev i en meddelelse

> [...]
Nu var det ikke Gert der manglede ram, men min bror

> du skal bare sende en mail til salg@prc-data.dk og opgive navn og
> type nr. på din notebook.
Nu er det ikke en notebook (se ovenfor) men tak for tip alligevel.

Preben Kristensen