Spørgsmål ved fladskærm og mit kommende sy~
Fra : Peter Rønnqvist

Dato : 21-07-04 04:50

Hej med jer alle sammen.

Så ser det ud til at jeg endelig har fået sammensat mit PC system:

Pentium 4 3.2 GHz (Intel Box) 800 MHz 1 MB L2

Corsair XMS 2 stk. 512 MB DDR SDRAM / DIMM 184-PIN / PC3200 / 400 MHz
/ Pc / Dual-hukommelse

ASUS Radeon AX800 XT/TVD Platinum Edition

Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS

ASUS DVD E616P1 (Sort) 48x (CD) / 16x (DVD)

Xerox XL775D (Sort)

Seagate Barracuda 7200.7 160GB 8 MB / Serial ATA-150

Intel Desktop Board D875PBZ (En gros)

(alt ialt 16.658)

Her kommer min uvidenhed så, skærmen Xerox XL775D (Sort), som har fået et
utal af roser mange steder om hvor god den er til spil så bliver jeg i
tvivl. Den har en opdateringshastighed på 16ms hvilket jeg har hørt at den
så kun kan opdatere billedet med 60hz. Samtidigt har jeg hørt at skærmen så
kun kan vise 60 frames per sekund. Har det noget på sig? Og vil jeg så skal
ikke få noget ud af mit kommende radeon X800XT kort?

På forhånd tak for jeres hjælp

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Gevaldi

Dato : 21-07-04 10:06

Peter Rønnqvist skriblede:

> [...]
> har jeg hørt at skærmen så kun kan vise 60 frames per sekund. Har det
> noget på sig? Og vil jeg så skal ikke få noget ud af mit kommende

Det ka' du sige til dem der hjælper dig i:

--
/Gevaldi
Find den rigtige nyhedsgruppe her:

Fra : Peter Rønnqvist

Dato : 21-07-04 16:33

Fordømt..... min udbyder subscriber ikke på den gruppe Derfor kan jeg
heller ikke se den

Jeg bor I sverige med telia som min ISP. Hmm, Kender I til en web newsgroup
reader? ala. den world online havde for nogle år siden?

Takker
/Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 21-07-04 17:55

Peter Rønnqvist wrote:
> [...]
>
> Jeg bor I sverige med telia som min ISP. Hmm, Kender I til en web
> newsgroup reader? ala. den world online havde for nogle år siden?

Sunsite har alle de danske grupper, dog ikke de binære, men kræver
registrering (gratis).

--
MVH.
N_B_DK