Hvilken Shuttle
Fra : Peter Holm

Dato : 20-07-04 14:31

Hej
Jeg skal have fundet den helt rette Shuttle.

Krav:
Sølv el. grå (IKKE sort)
Pentium 4 min 2,4 ghz
1GB DDR3200
DVD-brænder
Grafik - ikke det vigtigste, men skulle gerne kunne opgraderes til feks
ti4200 ell.
Windows XP Home

SKAL også have:
WLAN
CF-Reader

Hvordan gør jeg det bedst? Jeg kan ikke finde en Shuttle der som standard
har både WLAN og CF-kortlæser.

Mvh
Peter Holm

Fra : Brian Hansen

Dato : 21-07-04 02:25

> [...]
> CF-Reader
>
> Hvordan gør jeg det bedst? Jeg kan ikke finde en Shuttle der som standard

ST 61 G4 har CF så skal der bare et Wlan kort i.
SB 61 G2 har både CF og Wlan, men er lidt sort (drev).

Men der er jo ingen problemer i at sætte kortlæser og Wlan i de forskellige
modeler.
Bare få en med 1xAGP og 1xPCI.
Ellers kig på www.shuttle.dk

Brian

Fra : Peter Holm

Dato : 21-07-04 15:02

> SB 61 G2 har både CF og Wlan, men er lidt sort (drev).

denne model?
Jeg kan hverken se at der er WLAN eller CF-reader.

Mvh
Peter

Fra : Brian Hansen

Dato : 23-07-04 12:36

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> denne model?
> Jeg kan hverken se at der er WLAN eller CF-reader.

Prøv at gå på www.shuttle.dk, der er alle infomationer.

Denne model er ifølge shuttle.dk SB 61 G2 V3.
Den jeg omtaler er en jubilæummodel.

Du har jo selv mulighed for at sætte de ting i der mangler. Wlan og
kortlæser har et hav af muligheder.

De har til trådløs-kit er passer til:
SB51G, SB52G2, SB61G2, SB62G2, SS51G
Der er så godt nok noget dyrt synes jeg, et PCI-kort koster kun det halve.
Du har også mulighed for en USB løsning.

Brian

Fra : Peter Holm

Dato : 23-07-04 12:46

> Du har jo selv mulighed for at sætte de ting i der mangler. Wlan og
> kortlæser har et hav af muligheder.

jeg har fundet frem til dette setup:
Antal
Beskrivelse
Stk. pris
Total pris
Tilføj/fjern/slet

1
Innovision GeFORCE4 TI4200 128MB DDR AGP TV + DVI
569,00
569,00

2
Kingston 512 MB DDR-RAM PC3200 400 MHz KVR400X64C3A/512
771,00
1.542,00

1
Shuttle X SB65G2 Barebone PC
2.589,00
2.589,00

1
Samsung 17" SyncMaster 710V Silver TCO-99
3.187,00
3.187,00

1
Shuttle Memory Card Reader til XPC USB2
299,00
299,00

1
Pioneer DVR-107 DVD brænder, sort, Bulk
899,00
899,00

1
Intel Pentium4 Prescott/2.8Ghz/800FSB/1MB Cache
1.447,00
1.447,00

1
Microsoft Windows XP Home Edi. (DK) OEM
895,00
895,00

1
Logitech Cordless Desktop Navigator
579,00
579,00

1
SEAGATE BARRACUDA 7200.7 200GB SATA 7200RPM 8MB
1.100,00
1.100,00

1
LinksysWireless Router BEFW11S4