Canon BJC 4000
Fra : René

Dato : 19-07-04 18:54

Hejsa

Jeg har en gammel Canon BJC 4000

Og jeg kigger lidt efter et refill sæt til den..., hvad skal jeg bruge?.

Jeg er meget i tvivl om hvad der skal købes af varer, jeg kigger på
edbpriser.dk, men der er jo mange forskellige varer, nogen der kan hjælpe
mig?.

--
MVH René & Mette

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Gevaldi

Dato : 19-07-04 19:39

René skriblede:

> --
> [...]

Du ka' lige tage et kik på dette og bagefter skal
jeg nok komme med et link til en biks hvor du
kan købe refill til din Canon:

/Gevaldi

Fra : René

Dato : 19-07-04 20:24

Du ka' lige tage et kik på dette og bagefter skal
jeg nok komme med et link til en biks hvor du
kan købe refill til din Canon:

tilfreds?

--
Gud Fader Bevares

Fra : Steen

Dato : 19-07-04 20:49

René wrote:

> [...]
>
> Jeg er meget i tvivl om hvad der skal købes af varer, jeg kigger på
> edbpriser.dk, men der er jo mange forskellige varer, nogen der kan hjælpe

gå ind i din lokale boghandel eller på www.fyldselv.dk

Hilsen

Steen

--
Right now your PC is bored.   It could be earning you cash instead!
<http://peer.gomez.com/peernetwork/jsp/application.jsp?Referrer=spunk99>