MS Intellimouse mus
Fra : Per Nielsen

Dato : 16-07-04 22:50

Hvad er de nyeste og/eller bedste drivere til en Microsft Intellimouse 3.0?
Download?

Fra : Anders Lund

Dato : 16-07-04 22:59

Per Nielsen wrote:

> Hvad er de nyeste og/eller bedste drivere til en Microsft Intellimouse 3.0?
> Download?

Jeg bruger selv en Trackball Explorer og blev skuffet over deres seneste
version af softwaren (version 5). Der mangler en hel del features i den
nye version. Derfor holder jeg mig til den forrige version.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-07-04 23:14

On Fri, 16 Jul 2004 23:50:00 +0200, Per Nielsen wrote:

> Hvad er de nyeste

version 5.0

> og/eller bedste drivere til en Microsft Intellimouse 3.0?

Efter min mening version 4.12.
Med den driver kan man nemlig programere knapperne til forskellige
funktioner, afhængig af hvilket program man bruger.

http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.mspx
http://download.microsoft.com/download/4/8/c/48ca781f-a1be-4cdc-8d97-dfc33535d4da/IP4_12EngALLMsi.exe

--
Mvh. Lars

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-07-04 23:22

Lars Jørgensen wrote:

> [...]
> Med den driver kan man nemlig programere knapperne til forskellige
> funktioner, afhængig af hvilket program man bruger.

Takker Download i gang. Jeg prøver med 4.12. Jeg er også spændt på om
der er nogen forskel på denne driver og WinXP's defaulte, når det drejer sig
om spil. Jeg er ikke helt tilfreds med hvordan musen arbejder i Joint
Operations (spil). Skal måske nævne at musemåtten er en Everglide Giganta.

Det ser også ud til at musen efterhånden kunne trænge til noget teflontape
eller lign. under de fire glideben. Hvor køber man nemmest/bedst noget
sådant?