printerspørgsmål
Fra : jacob K

Dato : 14-07-04 17:07

Hej gruppe
håber det her er det rigtige sted at spørge.
jeg overvejer at købe den her
Den er benævnt som "arbejdsgruppeprinter" betyder det at jeg skal
have den koblet på en printserver på netværket, eller er det muligt at sætte
den direkte på computeren (som kører xp pro)

på forhånd tak for svar
venlig hilsen
Jacob

--
fjern - remove fjern for direkte mail

Fra : Fynbo

Dato : 14-07-04 18:42

"jacob K" <jkmogensenfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sætte
> den direkte på computeren (som kører xp pro)

Kan godt bruges via USB ell. Parallelport..

Fynbo

Fra : jacob K

Dato : 15-07-04 08:21

hej - fynbo
takker og stoler på at du har ret
Jacob

--
fjern - remove fjern

Fra : Fynbo

Dato : 15-07-04 11:00

"jacob K" <jkmogensenfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej - fynbo
> takker og stoler på at du har ret
> Jacob

Hvis du klikker på + ud for "Interface krævet"
vil du se at der er både Parallel og usb tilslutningsmulighed..

Fynbo