Arcade joystick..hvor henne?
Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-07-04 17:41

Er på jagt efter et rigtigt stort solidt arcade joystick (ikke at forveksle
med de famøse joysticks af samme navn til C64/Amiga..

Allerhelst sådan en fætter her:
http://www.x-arcade.com/solo.shtml

Nogen som kender nogle forhandlere ? Allerhelst i DK, gerne i EU men helst
ikke uden for..

Andre bud på lettilgængelige sticks modtages også gerne, skal primært bruges
til mame og lign.

-Ja jeg har set edbpriser og google, men fandt ikke rigtig noget brugbart.

Der må være andre med samme "fetisch" ?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-07-04 17:57

On Tue, 13 Jul 2004 18:40:38 +0200, Sune Storgaard wrote:

[...]
> http://www.x-arcade.com/solo.shtml
> Nogen som kender nogle forhandlere ? Allerhelst i DK, gerne i EU men helst
> ikke uden for..

Se her...
http://www.xgaming.com/htm/international.shtml

Det ser ud til at svenskerene gerne sender udenlands... når de får den på
lager i morgen

--
Mvh. Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-07-04 18:11

Lars Jørgensen mumbled his insignificant opinion in:
1bio97kins7ql$.14adlvi2ksvmg.dlg@40tude.net

> [...]
> http://www.xgaming.com/htm/international.shtml
>
> Det ser ud til at svenskerene gerne sender udenlands... når de får

Jeg har set de forskellige officielle salgsteder, og den svenske var den
mest fornuftige af dem. Ganske vist ikke helt billig, men de andre steder er
det endnu værre, og ikke just internationalt præget...

"This product will be in stock on Friday 30 July, 2004."
Ingen katastrofe at vente så længe, men kunne jo holde øjnene åbne for andre
steder/joysticks i mellemtiden.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-07-04 18:52

www.koluda.com - dansk

--
Bjarke Andersen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 14-07-04 15:04

Bjarke Andersen mumbled his insignificant opinion in:
Xns9525CA0542D51bjoegdk@130.225.247.90

> "Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> crashed Echelon writing

> www.koluda.com - dansk

Tak for linket Bjarke, jeg var måske ikke helt præcis nok i min første post.
Den skal bruges til en PC'er, så skal kunne tilsluttes gameport eller
usb -evt via en medfølgende adapter. De har da ganske rigtigt nogle
originale dele, men tror det bliver lidt af et helvede at få dem til at køre
på en pc :/

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-07-04 00:42

Sune Storgaard wrote:
> [...]
> usb -evt via en medfølgende adapter. De har da ganske rigtigt nogle
> originale dele, men tror det bliver lidt af et helvede at få dem til

Nej, det er noget af det nemmeste i verden. Du kan enten købe en I-PAC
hos Andy Warne (det gjorde jeg) www.ultimarc.com - eller du kan skille
en gammel PC gamepad ad (check at den virker under XP først!!) og
forbinde joysticks'ne til den. Jeg er sikker på at René Koluda har nogle
løsdele liggende du kan bruge.
Mine joysticks og knapper stammer fra en spillemaskine der var smidt ud,
og de kan nu både tilsluttes min PC via min I-PAC og mine JAMMA
arkadeboards.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 14-07-04 10:36

Jeg købte et der hedder 'piranha' for 14 dage siden.

http://www.contactdata.nl/piranha/sort_pc.htm

Det er digitalt (microswitches) og har også en del andre knapper.

Jeg købte det hos datadiscount i AaB

http://www.datadiscount.dk/

Jeg købte det sidste, og ved ikke om de får dem igen.

Fra : hjh

Dato : 14-07-04 18:42

Køb en keywiz herfra http://www.groovygamegear.com/Page5.html (ca. 385 incl
told og moms) + evt knapper, joysticks og trackballs, evt. fra koulda. Det
bliver billigere end den x-arcade du kan få hjem fra Sverige. Du behøver
ikke kunne lodde etc, den er rigtig nem at sætte op. Og så er den "mame"
kompatibel. Under alle omstændigheder kan den programmeres. Den er også
rigtig fin fin til hjemmebyggede jukebokse og andre lignende projekter.
hvor man gerne vil have et "kiosk"-miljø. Selve kontrolpanelet kan du jo så
top-gejle som du lyster.

mvh

hjh