møgprinter!
Fra : Tina Christoffersen

Dato : 13-07-04 15:07

Hejsa!

Kan det virkelig passe, at der skal være både fuld s/h patron og fulde
farvpatroner i en Canon 6100 for at den kan printe en side med tekst?
Dyret nægter simpelt hen at printe, selv om den har fået helt ny s/h patron.
Alle tre farvepatroner sidder i, men er tomme.
Kan den være indstillet til at bruge farvepatronerne i stedet for den sorte,
og hvis ja, hvor indstiller jeg så om?

med venlig hilsen tina

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-07-04 19:49

Tina Christoffersen wrote:

> Dyret nægter simpelt hen at printe, selv om den har fået helt ny s/h
> patron. Alle tre farvepatroner sidder i, men er tomme.

Prøv at gå ind i printeropsætningen og vælg sort/hvid udprintning.

mvh
Henning

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 13-07-04 20:07

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Prøv at gå ind i printeropsætningen og vælg sort/hvid udprintning.

Så vidt jeg kan se, står den til at printe i sort/hvid...

Fra : Pophaar

Dato : 13-07-04 21:42

Det er vel ingen møgprinter, fordi du har problemer med at indstille
driveren?

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:40f3eca5$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Thomas

Dato : 13-07-04 22:04

"Pophaar" <luchter@liam.dz> wrote in message
> Det er vel ingen møgprinter, fordi du har problemer med at indstille
> driveren?

Hvis du ved, det er det ,der er problemet, hvad er så løsningen?

mvh

Thomas

Fra : Bernhard Ege

Dato : 14-07-04 00:25

Tina Christoffersen wrote:
:: Hejsa!
::
[...]

Nogle printere/drivere kan snydes. Prøv evt. at fortælle windows at du
vil skifte farve patronerne. Pil de tomme patroner ud og sæt dem i igen.
Driveren vil muligvis nu tro at du har sat fyldte patroner i.

Det virker på min meget billige Epson printer.

mvh Bernhard

Fra : Jacob

Dato : 14-07-04 08:30

> [...]
> Alle tre farvepatroner sidder i, men er tomme.
> Kan den være indstillet til at bruge farvepatronerne i stedet for den

Jeg har en gammel 6200-BJC printer. Den er der kun sort i da faverne er
brugte. Jeg har sat den til KUN at printe ud i sort og det fungere

Jacob

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 14-07-04 10:58

"Jacob" <handy@xaker.ru> skrev i en meddelelse

> Jeg har en gammel 6200-BJC printer. Den er der kun sort i da faverne er
> brugte. Jeg har sat den til KUN at printe ud i sort og det fungere

Hvordan gjorde du det?

mvh. tina

Fra : Jacob

Dato : 14-07-04 18:43

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:40f503b2$0$277$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hvordan gjorde du det?
>
> mvh. tina

Under udskriftsindstillingerne på printeren. Valgte kun at printe ud i
sort/hvid