Strømforsyning til HP Printer
Fra : Jacob E.

Dato : 10-07-04 23:10

Jeg har klunset mig til en HP Printer, model DeskJet 660C.
Men jeg har ikke nogen strømforsyning til den, troede den brugte alm.
netledning. Hvor får man fat i sådan en fætter? Brugt / billig,
selvfølgelig.

Mvh Jacob

Fra : JSM

Dato : 11-07-04 21:10

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men jeg har ikke nogen strømforsyning til den, troede den brugte alm.
> netledning. Hvor får man fat i sådan en fætter? Brugt / billig,

Hej Jacob.
Hvis du spørger pænt vil jeg godt forære dig en På mit værksted på
jobbet har jeg et par stykker liggende. Eneste problem er at jeg har ferie i
næste uge. Og jeg viser mig _ikke_ på jobbet mens jeg har ferie. Så bliver
jeg bare overfaldet med alverdens "ku' du ikke liiige kigge på det her - det
tar kun et lillebitte øjeblik"-ting. Men kan du vente en uge så har jeg en
du må få. Mail hvis du er interesseret.

mvh
Jesper