Kan mit lydkort være brændt af?
Fra : Monty

Dato : 07-07-04 23:42

Jeg har en computer med et K7S5A bundkort med et indbygget SiS lydkort. Det
har nu fungeret fint i et par år. Her den anden dag lagde jeg mærke til at
den ene højtaler ikke virkede så jeg købte et nyt sæt da jeg troede de ikke
virkede.
Nu har jeg lagt mærke til at den ene højtaler ikke virker igen.

Det er et Logitech sæt jeg har købt. 2 højtaler med en subwoofer. Kan det
lade sig gøre at fx. den ene kanal på lydkortet ikke virker eller er der
noget helt andet galt?

Monty

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-07-04 00:29

Og balancen står rigtigt?

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 08-07-04 09:48

"Jens Jensen"

> Og balancen står rigtigt?

Ups!

Der kunne JEG i hvert fald godt være faldet i.

- Jan

Fra : /Ole

Dato : 08-07-04 09:53

"Jan Bang Jensby" <jbjX@promax.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens Jensen"

> Ups!
>
> Der kunne JEG i hvert fald godt være faldet i.
>
> - Jan

Og den ER jeg faldet i, efter min tidlige papsøn havde rodet med en
masse.... Man bliver sguda panisk.

/Ole

Fra : Monty

Dato : 09-07-04 11:05

Ja det er det der så mærkeligt. Den rykker sig har jeg fundet ud af. Jeg kan
åbenbart godt få balance til at stå rigtig men så et par minutter senere så
"tvinger" den ene sig igennem og så har jeg kun musik i den ene højtaler.
Træls