"Billigere" Bærbare
Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 03-07-04 08:34

Hej Gruppe

Jeg har set mig lun på nedenstående:

http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?dau22.oid=3876&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&ctx1=DK&crc=3027216527

Acer Ferrari 3000

Mon der er nogle der kender et sted hvor man kan købe sådan med lidt rabat.
Ifølge edb-priser.dk, så ligger den omkring de 12 K - men det er der jo ikke
nogen grund til at give hvis den kan fåes billigere

Med venlig hilsen

Per René Gotfredsen

Fra : Gevaldi

Dato : 03-07-04 09:26

Per René Gotfredsen skriblede:

> [...]
> rabat. Ifølge edb-priser.dk, så ligger den omkring de 12 K - men det
> er der jo ikke nogen grund til at give hvis den kan fåes billigere

Det ved de meget mere om i:

--
/Gevaldi

Fra : Per René Gotfredsen

Dato : 03-07-04 13:11

Det ved de meget mere om i:

Takker for informationen - jeg hopper over i ovenstående gruppe

I realiteten burde man jo også i denne gruppe kende til et sted hvor man
kunne får billigt hardware - hvilket vel også indebærer bærbare