Langsom computer
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 02-07-04 10:53

Når jeg har åbnet et par IE vinduer, OE, et spil og lidt andet begynder
computeren at køre lidt langsomt, hvilket vel er forståeligt. Men hvad skal
der en hurtigere processor til, eller mere ram eller hvad?

Fra : Nic

Dato : 02-07-04 11:20

Ram ram ram

Fra : DaaN

Dato : 02-07-04 13:19

Har du tjekket for spyware.. trojaner.. virus.. det sløver ens computer jo..
osv.. men som den Nr2 skriver.. Ram.. det kan også være en mulighed.. du
skriver nemlig ikk hvor meget du har i ..
- DaaN

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 02-07-04 14:34

Den bliver jævnligt tjekket for virus og spyware. Der er 256 mb ram

Fra : DaaN

Dato : 03-07-04 09:54

Så er budet.. Ram.. Sådan noget som diskoprydning og diskdefragmentering kan
også hjælpe.. Jo flere løse huller der er.. jo langsommere.. eller hvordan
man nu formulerer det =)

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 03-07-04 19:46

Nu har jeg netop bestilt 256 mb ram, så jeg håber at det kan hjælpe.

Tak for hjælpen