5000 kr for en computer
Fra : Jan Larsen

Dato : 01-07-04 12:29

hej jeg vil gerne have en ny computer for ca 5000 kr.
er det her godt :

AMD XP3200+ BARTON
ULTRA 400 BUNDKORT (NVIDIA)
160GB HARDDISK 7200RPM *SILENT FLUID*
512MB DDR400 RAM (PC3200)
52x32x52 CDROM BRÆNDER
256MB RADEON 9200 M.TV OUT, DVI
CODEGEN KABINET
5.1 LYDKORT, SURROUND SOUND
HØJTTALERSÆT
TASTATUR
MUS M. SCROLL HJUL
DISKETTEDREV
NETKORT 10/100Mbit (ADSL M.M.)
CPU KØLER *SILENT*
6 USB PORTE I ALT(2 I FRONT), 1.1 og 2.0 PORTE
KX18DPRO BUNDKORT, NFORCE2 CHIPSET
GAME PC LEVERES SOM STD. I SORT (6066-CA)
Ønskes anden farve af de 3 skriv da i bemærkningsfeltet
v. bestilling (samme pris)
Vægt: 17000 gram

Pris: DKK 4.399,00

DVDBRÆNDER i stedet for CDBRÆNDER
Pris: DKK 395,00

... der skal jo dvdbrænder med

mvh
Jan

Fra : Thomas Hansen

Dato : 01-07-04 14:06

On 01 Jul 2004 11:28:44 GMT, Jan Larsen <janr31@yahoo.dk> wrote:

> hej jeg vil gerne have en ny computer for ca 5000 kr.
> er det her godt :

Det ser ok ud. Men jeg ville bruge lidt mere på at bedre grafikkort.
F.eks. et GF 5900TX eller et ATI 9800 pro.
Men det kommer jo an på hvad maskinen skal bruges til. Hvis du skal spille
er et RADEON 9200 for langsomt. Men til "normal" brug vil det sikkert være
ok.

Du skal også lige være opmærksom på at det ser ud til at maskinen leveres
uden software.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"