Computeren døde...
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 01-07-04 09:52

Da jeg sad og brugte min computeret gik den pludselig ud, og nu vil den ikke
starte igen. Jeg kan ind imellem få "harddisk-lyset" til at blinke men det
er det hele. Nogle forslag til hvad der er galt?

Fra : Lars Grau

Dato : 01-07-04 10:15

Det kan sku være mange ting, men det godt bud, måske en sikring eller nogle
løse stik.

Hilsen
Lars

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 01-07-04 11:14

Jeg har tjekket at alle ledninger sidder som de skal. Blæseren kører som den
skal når man tænder den, så der er lidt liv i den

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 01-07-04 11:49

"Jakob Johannessen" wrote
> [...]
> starte igen. Jeg kan ind imellem få "harddisk-lyset" til at blinke men det
> er det hele. Nogle forslag til hvad der er galt?

Jeg er inkarneret ikke-tekniker - men prøv at se tråden "Signal sætter ud".

Jeg fik fremragende hjælp af Jesper.

- Jan

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 01-07-04 14:42

Nu har jeg haft harddisken i en anden computer hvor den virker fint, så det
er ikke der problemet skal findes...

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 01-07-04 19:01

Problemet er heller ikke med ram eller strømforsyningen, så er der vel kun
ved at være tilbage at det er bundkortet den er gal med!??

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 01-07-04 22:34

> [...]
> starte igen. Jeg kan ind imellem få "harddisk-lyset" til at blinke men det
> er det hele. Nogle forslag til hvad der er galt?

Prøv at kikke bundkortet igennem, det kan være at nogle konsensatorer er
stået af.

mvh Kim.