wenche.mortensen@stofanet.dk
Fra : Michael Petersen

Dato : 25-06-04 22:42

Hejsa !

Velkommen på internettet - som man siger :)

Hagman.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 25-06-04 22:51

Michael Petersen wrote:
:: Hejsa !
::
:: Velkommen på internettet - som man siger :)
::
::
:: Hagman.

Tak, tak

Mon ikke den skulle sendes via mail i stedet for?

mvh Bernhard

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-06-04 23:43

Jeg undskylder mange gange.

Hagman.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 26-06-04 00:31

Michael Petersen wrote:
:: Jeg undskylder mange gange.
::
:: Hagman.
::

Det nummer har jeg nu også selv lavet, men det var en email til min
mor... til stor morskab for de andre læsere

Selv den bedste kan fejle

mvh Bernhard

Fra : Peter J

Dato : 25-06-04 23:56

"Michael Petersen" <michaelREMOVE@mpetersen.dk> skrev

> Velkommen på internettet - som man siger :)

I lige måde

mvh
Peter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-06-04 00:10

"Michael Petersen" <michaelREMOVE@mpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Velkommen på internettet - som man siger :)

smart måde at give spammere folks email på
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-06-04 13:48

On Sat, 26 Jun 2004 01:09:49 +0200, Ivan V. Klattrup wrote:

> smart måde at give spammere folks email på

Jep - den mail er ødelagt for good nu

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"