Tastatur mus igen
Fra : Jane

Dato : 24-06-04 19:19

Jeg har nu sat mit nye Logitech Cordliess Desktop MX-Tastatur/+mus til og
det er ok.

Jeg har sat det til PS/2 stikket som de beskriver man skal hvis det er en
PC. og så skriver de at på bærebare ig Mac skal man bruge det sorte UBS-
stik.

Der er slet ikke i installations vejledningen, vist noget om at der er frit
valg, og at man kan tilslutte via UBS når det er en PC. Kan man ikke det,
og er det ikke bedre?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas VJ

Dato : 24-06-04 22:58

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
frit
> valg, og at man kan tilslutte via UBS når det er en PC. Kan man ikke det,

Jeg er temmelig sikker på at du kan sætte det til en USB port, men min
personlige erfaring med en MX700 mus er at USB porten "lagger" meget i
forhold til PS2 porten.

Thomas

dykkerteori.dk - lær at dykke på den fede måde...

Fra : No1

Dato : 25-06-04 00:24

> Der er slet ikke i installations vejledningen, vist noget om at der er frit
> valg, og at man kan tilslutte via UBS når det er en PC. Kan man ikke det,
> og er det ikke bedre?

USB har en hurtigere opdateringsfrekvens, hvilket har indflydelse i
hurtige actionspil. USB keyboard virker ikke altid under BIOS setup.
Ellers er det ret ligegyldigt.

Prøv evt. at sætte det til som USB og se hvad der sker!

Fra : Jane

Dato : 25-06-04 18:20

No1 <nospamplz@removeentireaddress.mars> wrote in

> [...]
> Ellers er det ret ligegyldigt.
>
> Prøv evt. at sætte det til som USB og se hvad der sker!
Det vil jeg så prøve.

--
Venlig hilsen
Jane