Scanner
Fra : Ole Sørensen

Dato : 24-06-04 13:43

   Hej.

   Jeg er den "lykkelige" ejer af en Agfa StudioStar Scanner, men
indimellem driver den mig til vanvid. Jeg scanner alle cover til DVD
film ind. Forsiden virker fint (kunne sikker være bedre), men bagsiden
er et helvede, enten bliver billedet fint, men tekst ulæseligt eller
omvendt. Jeg tror på at det er et spørgsmål om indstilling af
scanneren, men det kniber lidt med tålmodigheden og hastigheden (er
sluttet til en P200 MHz pga. scsi-interface).

   Spørgsmål: Finder der en guide/FAQ/HOWTO som beskriver hvordan
man sætter scanneren op til forskellige opgaver, eller er det på tide
at købe en ny? (Bruger ikke scanneren særlig tit, mest til at scanne
mine dvd covere med)
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

Ved direkte svar: erstat x med o i efternavn