Lidt reklame
Fra : Harald

Dato : 11-08-04 16:17

Hej

Ang. programmet Nummer Jægeren

Ny version 0.8 beta kan hentes her:
http://home.worldonline.dk/kroning/NRJ.zip

Virker nu med TDC, Krak og Eniro. Om det stadig virker i morgen gives der
ingen garantier for

Programmet er lavet i Delphi 7 og er freeware.

Beskrivelse:
Programmet kan hente navn og adresse fra internet hvis man indtaster et tlf.
Programmet kan desuden arbejde sammen med noget hardware der automatisk
smider nummeret over i PC´en når telefonen ringer og derefter hentes navn og
adresse på den der ringer fra internettet.

P.S. Hvis du mener at kunne udnytte at programmet kan modtage telefon nummer
fra et ISDN "modem" (med CAPI 2.0) således at man ikke behøver den specielle
nummer viser hardware så send en mail til mig.

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 11-08-04 16:44

Harald wrote:

> Ny version 0.8 beta kan hentes her:
> http://home.worldonline.dk/kroning/NRJ.zip

[snip]

> Programmet er lavet i Delphi 7 og er freeware.

Hvis du vil have nogen til at køre programmet, bør du nok gøre sourcen
tilgængelig.
Jeg ved ikke med de andre herinde, men jeg kører i hvert fald ikke bare
lige eksekverbare filer som jeg intet ved om.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://tdn.peps.dk

Fra : Harald

Dato : 11-08-04 18:12

"Thomas Damgaard Nielsen" <tdn@ircnet.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg ved ikke med de andre herinde, men jeg kører i hvert fald ikke bare
> lige eksekverbare filer som jeg intet ved om.

Hvad vil du vide ud over hvad du kan læse i den log fil der er med?

/HK

Fra : Christen Fihl

Dato : 11-08-04 19:42

Nu er det ikke alle programmer der sælges på internettet (gratis eller
ej), hvor der kan leveres kildekode med.

Jeg sælger selv på internet, og har ikke en eneste gang hørt et ønske om
at få kildeteksten med.

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net/

Fra : Harald

Dato : 11-08-04 21:03

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ang. programmet Nummer Jægeren

Lidt forklaring om "reklamen", det var egentlig for at få nogle til at prøve
programmet og komme med en tilbagemelding på om det med ISDN "modem" var
noget der kunne bruges. Som det ses stillede jeg et spørgsmål i går ang.
"ISDN telefon nummer til computer", jeg har nu fundet ud af at det nok er
noget der hedder CAPI 2.0 der skal bruges og har også fundet lidt source
kode der viser hvordan, men hvis der ikke er nogen der kan bruge det til
noget så gider jeg ikke lave det.

Mvh
HK

Fra : Mathias