mySQL 4.0 og 4.1 - samtidig
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-08-04 20:05

Hej

Jeg kører mysql 4.0 på min server med SuSE Linux 9.0

Nu vil jeg teste et program som kræver mysql 4.1, og jeg har downloadet
en binær pakke af den fra mysql.com

Den er pakket ud i en folder for sig selv, og jeg har forsøgt at starte
den, så den lytter på en anden port en den normale, for ikke at komme i
konflikt med 4.0. Men jeg kan ikke få det til at virke ....

Er der mon nogen her som kan give et par fif?

Jeg har en del webting ol. kørende som bruger mysql, så jeg har ikke
lyst itl helt at opgradere til 4.1 som jo stadig kun er i beta.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 11-08-04 09:55

Mads Lie Jensen wrote:

> [...]
> konflikt med 4.0. Men jeg kan ikke få det til at virke ....
>
> Er der mon nogen her som kan give et par fif?

Måske skal du angive en anden socket end eg. /var/tmp/mysql.sock (jeg
ved ikke om den ligger der i SuSE).

Tonni Aagesen
www.cazoo.dk