Hjælpefiler
Fra : Michael Reiler

Dato : 10-08-04 13:59

Hej

Jeg har et meget irriterende problem, som kommer i både Delphi 6 og 7.

Jeg bruger en del 3. parts komponenter, men installationen af dem gør at
mine hjælpefiler bliver ødelagt, den indbyggede hjælp virker som oftest
stadig, men hjælpen til de forskellige komponenter (f.eks. TurboPower, TMS
o.s.v.) virker typisk ikke når man stiller sig på en komponent og trykker
F1.

Jeg har forsøgt mig med at gå ind i Customise i hjælp og fjerne dem jeg ikke
skal bruge, men intet hjælper.

Er der nogen der kan hjælpe ?

Michael

Fra : Michael Reiler

Dato : 14-08-04 14:48

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe ????

Fra : Harald

Dato : 14-08-04 16:43

"Michael Reiler" <michael@_Fjern_reiler.dk> skrev i en meddelelse
> Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe ????

Jeg tror du har større chance for at få hjælp i en af borlands grupper,
måske borland.public.delphi.ide.general

Mvh
HK

Fra : Michael Reiler