bildsø strand - svirrefluer??
Fra : Anne

Dato : 10-08-04 07:30

Hej

Vi plejer at tage til bilsø strand ved Slagelse, fordi det er muligt
at have en helt lille med i barnevogn som kan stå i skyggen af
træerne.
Men da vi kom der ud sidst var der millioner af svirrefluer - så det
var ikke til at holde ud.

Er der nogen der har været der efter lørdag og evt. ved om
svirrefluerne stadig holder til der?
Jeg vil sætte pris på et hurtigt svar, da vi gerne ville afsted i dag.

Er der evt. en anden børnevenlig strand, hvor det er muligt at have en
barnevogn med og hvor den kan holde i skygge ikke for langt fra
stranden???
det skal helst være i Slagelse/skælskør området.

mvh
Anne

Fra : Padmé Amidala

Dato : 10-08-04 08:43

Der er svirrefluer over hele landet.....Så jeg tror ikke I har så meget held
med at finde en strand uden..

VH
Padmé

Fra : Anne

Dato : 10-08-04 08:53

On Tue, 10 Aug 2004 09:43:28 +0200, "Padmé Amidala"
<espressopigenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Der er svirrefluer over hele landet.....Så jeg tror ikke I har så meget held
>med at finde en strand uden..
>
>VH
>Padmé

Nogen steder er der flere end andre. Da vi var afsted i lørdags blev
vi dækket i løbet af et øjeblik.
I går var mine svigerforældre ved Bisserup og der var de ikke plaget
af dem - der er dog ingen skygge.
I torsdags var vi selv ved Bildsø og der var slet ikke så mange så det
generede.

mvh
Anne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-08-04 09:01

Padmé Amidala skrev:

> Der er svirrefluer over hele landet.....Så jeg tror ikke I har
> så meget held med at finde en strand uden..

Jeg har været på Bellevue (Klampenborg) de sidste to weekender -
her var der væsentlig flere mennesker end fluer.

Man har ikke kunnet mærke nogen form for flueplage dér, men
selvfølgelig er der ikke 100 % fluefrit.

Jeg gætter på at flueproblemet primært er ved vestvendte kyster,
men det er altså kun et gæt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : cl

Dato : 10-08-04 11:11

"Jens Gyldenkærne Clausen", skrev:
> Jeg gætter på at flueproblemet primært er ved vestvendte kyster,
> men det er altså kun et gæt.

Vi var på Hjerting Strand v/ Esbjerg (vestvendt) i weekenden, og der synes
jeg ikke at svirrefluerne var.
Til gengæld har vi rigtig mange i vores have (også i Esbjerg)...

Jeg har iøvrigt lagt mærke til at det er som om at der ikke er så mange
almindelige fluer denne sommer, i forhold til hvad jeg mener der plejer at
være Der er nok ikke en sammenhæng.....men pudsigt er det.

christina

Fra : Anja

Dato : 10-08-04 11:21

"cl" <nosilkcut@yahoo.udelad.com> skrev i en meddelelse > Jeg har iøvrigt
> [...]
> almindelige fluer denne sommer, i forhold til hvad jeg mener der plejer at
> være Der er nok ikke en sammenhæng.....men pudsigt er det.

Jo her er vi meget plaget af almindelige fluer... vi har da svirrefluer men
det er ikke slemt - og vi bor midt på Lolland.

Anja

Fra : Iben

Dato : 10-08-04 18:37

"Anja" <salg@holdum.dk> wrote in message

> [...]
men
> det er ikke slemt - og vi bor midt på Lolland.

Der er stort set ikke nogen ved Køge Bugt Strandpark !
Ved godt at det er Sjælland, men alligevel...

/Iben

Fra : Jacob

Dato : 11-08-04 07:42

Heller ikke mange her i Randers