Amanda forsundet, Ølstykke
Fra : Hans B.

Dato : 09-08-04 20:43

Hej NG

I går aftes passerede en varmluftballon igen Ølstykke - hundene er
rædselslagne for "bruset" af flammen..

Amanda en blandingstæve løb væk fra Kornvænget 24 i Ølstykke.

Hun er sort ca. 45-50 cm over skuldrene, blanding mellem mallimuk og
schanuser m.m.. Hun har kvælerhalsbånd på.

Retningen var mod Nord-vest. Dvs. Jørlunde, Skenkelsø, Slangerup m.m.

Efter sigende er hun en glad og tillidsfuld tæve, så hvis nogen har set
hende kan jeg kontaktes på 2578 9106, jeg skal nok kontakte min nabo.

Hilsen

Hans

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 09-08-04 21:35

Jeg håber og krydser fingrer for at du finder hende, og at hun er hel og
uskadt.

Meld endelig tilbage om hvordan det går.

Mange tanker
Pernille

Fra : Hans B.

Dato : 12-08-04 20:49

Igår.. 3 døgn efter Amandas forsvinden kom hun hjem, haltende og med
virrende ører - og er nu på vej til dyredoctor! Historien lader til at ende
godt!

Dansk Ballonunion og SLV har været kontaktet og indskærper nu, efter
gældende regler, at balloner ikke må passere bebyggede områder lavere end
300 m eller 1000 fod. Over frilandssvin min. 150 m!

Balloner er hyggelige, men dyrene bliver meget bange....

mvh

Hans

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 16-08-04 18:55

> Igår.. 3 døgn efter Amandas forsvinden kom hun hjem, haltende og med
> virrende ører - og er nu på vej til dyredoctor! Historien lader til at
ende
> godt!

Godt hun er vendt hjem! Det må ha' været rædselsfulde 3 døgn for jer!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe