Opsætning af motorola kabel modem til FTP
Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 09-08-04 13:53

Hej,

Hvordan kan jeg komme til at konfigurere min kabel forbindelse så den
understøtter FTP og andre services? Jeg har en galnet.dk 512/256 forbindelse
som leveres via. et Motorola SB4200E Surfboard modem. Jeg har kigget inde
under modemets WEB konfig interface, men der er ikke nogle features der
åbner for specifikke porte.

Håber ikke det er off topic her, men kunne ikke rigtigt se andre steder
hvor den hørte hjemme!

Mvh.

--
Morten

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-08-04 14:29

"Morten M. Jørgensen" <grinder213FUCKSPAM@hotmail.com> wrote in

> [...]
> nogle features der åbner for specifikke porte.
>
> Håber ikke det er off topic her, men kunne ikke rigtigt se andre

Hej Morten

Så vidt jeg husker har du ikke en offentlig IP-adresse hos GalNet og
dermed kan du ikke sætte servere op selv. Kontakt eventuelt supporten hos
galnet, så kan de sikkert hjælpe dig :)

mvh
Lars Christensen