heste-chat ?? -findes det ?
Fra : Jon Bendtsen

Dato : 06-05-01 19:51

Hvis der deciderede heste chats, hvor der kommer andre
heste interreserde ??

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Anet

Dato : 08-05-01 17:56

Hej
Vi er nogle stykker der er på icq´en og chatter lidt der sammen

hilsen

Anet

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 08-05-01 20:12

In article <9d98ig$icq$1@news.cybercity.dk>, Anet wrote:
>Hej
>Vi er nogle stykker der er på icq´en og chatter lidt der sammen

Hmm, det var da en mulighed. Jeg er 62344983 hvis i vil have mig med.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : regerod

Dato : 10-05-01 10:39

http://www.kandu.dk/

Fra : Pernille Skov

Dato : 10-05-01 22:01

JADA.... Jeg er at finde på www.heste-nettet.dk sammen med andre
hestemennesker unge som ældre. I er naturligvis meget velkommen til at hilse
på.

I finder chatten under hestesnak. Glæder mig til at "møde" jer
mvh Pernille

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 11-05-01 16:59

In article <9devbh$17hc$1@news.cybercity.dk>, Pernille Skov wrote:
>JADA.... Jeg er at finde på www.heste-nettet.dk sammen med andre
>hestemennesker unge som ældre. I er naturligvis meget velkommen til at hilse
>på.

Lige heste-nettet er jeg ikke saa glad for.
Dels taler folk ret haardt til hinanden paa deres forum, eller har gjort
dengang jeg besoegte det, og dels har selve heste-nettet folkene kopieret
en 3. persons arbejde, som om det var deres eget.

Desuden er der ogsaa det tekniske problem at alle de her www-chats
kun laves til internet explorer, som jeg ikke kan bruge, da jeg ikke
koerer windows. Pisse irriterende.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : "Daniela"

Dato : 17-05-01 15:50

Der er også noget der hedder mirc

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 17-05-01 22:13

saadan ser din posting ud, kan du ikke skrive indlaeg i REN text ??

In article <000601c0dee1$da121580$01be020a@Michael>, Daniela wrote:
> [...]
><HTML><HEAD>
><META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; =
>charset=3Diso-8859-1">
><META content=3D"MSHTML 5.50.4611.1300" name=3DGENERATOR>
><STYLE></STYLE>
></HEAD>
><BODY bgColor=3D#ffffff>
><DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Der er ogs=E5 noget der hedder=20
>mirc</FONT></DIV></BODY></HTML>
>
>------=_NextPart_000_0003_01C0DEF2.9D46F920--
>

>--
>Posted from fepF.post.tele.dk [195.41.46.135]

Men ellers er det da korrekt, der er noget der hedder mirc.
mirc er et program er forbinder sig til en irc server.
En irc server er en chatserver, med rum/kanaler og personer/nick's

Men findes der nogle specielt for heste ??

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Heidi Lindstroem Fal~

Dato : 19-05-01 21:44

bendtsen@brok.diku.dk wrote these strange words:

> saadan ser din posting ud, kan du ikke skrive indlaeg i REN text ??

[snip en masse HTML]

Aaah - så er det derfor jeg ikke har set den - teledk-serveren
sortere svjv HTML-indlæg fra.

[snip om IRC og mIRC)

>Men findes der nogle specielt for heste ??

Tror det ikke - men vi kunne jo vælge at lave en kanal på IRCnet, der
kan hedde #HestensVerden ? Så er det blot at få en masse derind

--
Trolden

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 19-05-01 23:26

>Aaah - så er det derfor jeg ikke har set den - teledk-serveren
>sortere svjv HTML-indlæg fra.

Egentlig burde den afvise naar indlaeget sendes til servere,
saa brugerne ved der er noget galt.

>Tror det ikke - men vi kunne jo vælge at lave en kanal på IRCnet, der
>kan hedde #HestensVerden ? Så er det blot at få en masse derind

Nja, saa synes jeg bedre om #pony

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Heidi Lindstroem Fal~

Dato : 20-05-01 12:59

bendtsen@brok.diku.dk wrote these strange words:

> Egentlig burde den afvise naar indlaeget sendes til servere, saa
> brugerne ved der er noget galt.

Det gør den så vidt vides også - på tele.dks server. Skal ikke kunne
sige noget desangående om andre servere.

[snip noget om IRC og kanal til hestefolket]

> Nja, saa synes jeg bedre om #pony

Tja - men det er vel også for folk, der ikke kun har pony
(Ja - jeg ved godt, hvorfor du gerne vil ha #pony)

--
Trolden