Hundeskole hvornår ?
Fra : BP

Dato : 09-08-04 08:54

Hej

Som tidligere nævn har vi en labrador/golden retriever blanding og vi
overvejer nu at begynde på skole med ham. I hvilken alder skal man begynde
med dem og hvor (hvis man bor i Århus (Egå)) ?.

Mvh
Bo

Fra : René & Mette

Dato : 09-08-04 09:35

"BP" <bo_hoirup@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> overvejer nu at begynde på skole med ham. I hvilken alder skal man begynde
> med dem og hvor (hvis man bor i Århus (Egå)) ?.

hejsa
vi har en golden retriver som nu er 12 uger vi starter i denne uge i sabro.
Det er hos dch vi skal gå, så du kan jo finde en klub der ligger tæt på dig
og høre om de har plads til jer.

mvh mette

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 13-08-04 15:05

Hej

Når i har hund af retriever racen, synes jeg, at i alvorligt skal overveje
at gå til træning i retriever klubben, da det træning der er målrettet netop
denne type hund - og selvom man ikke er jagtinteresseret kan man sagtens
deltage i træningen, husk at jeres hund er interesseret i denne form for
træning!
I kan kontakte følgende vedr træning:
Århus: Kirsten Abildgaard, tlf. 86166066
Hammel: Marianne Schøler, tlf. 86962466
Djursland: Bo Hald, tlf. 86341882
God fornøjelse
Hanne Pedersen

Fra : Karina

Dato : 09-08-04 09:13

>I hvilken alder skal man begynde
med dem?

Hejsa

Man kan starte når hunden er 3 mdr. Så kan den starte til hvalpe motivation
og derefter komme på lydighedshold.

Hilsen

Karina

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 10-08-04 21:38

"Karina" <ingen@email.her> skrev i en meddelelse
> Man kan starte når hunden er 3 mdr. Så kan den starte til hvalpe
motivation
> og derefter komme på lydighedshold.

Man kan godt starte før. Vi startede med Nicki da han var 10 uger, det
krævede dog bare en ekstra vaccination.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk