Lydigheds trænning
Fra : Willi Rouainia

Dato : 09-08-04 08:25

Hey Alle hunde elsker...

Kæresten og jeg har købt en Cavalier King Charles for ca. 5 måneder siden...
vi fik ham som hvalp 12 uger gl.

Nu vill vi gerne på noget lydigheds kursus med ham..

hvor skal man henvende sig hvis man bor i Kbh ?
Hvad koster det ?
Er det kun cavalier den skal gå sammen med ?

håber der er nogle som har nogle svar

vh

Rikke, Willi , og Bertram "den vilde"

Fra : BettinaP

Dato : 09-08-04 09:37

"Willi Rouainia" <willi@t"REMOVE"hekrew.dk> wrote in message
> [...]
>
> hvor skal man henvende sig hvis man bor i Kbh ?
> Hvad koster det ?
> Er det kun cavalier den skal gå sammen med ?

Jamen det kan da kun gå for langsomt efter min mening, så skynd dig at finde
et godt træningssted. Dansk Kennelklub har masser af steder du kan melde dig
til hvalpetræning, personligt vil jeg nok anbefale www.veh.dk, men de har
vist kun åben for tilmelding til hvalpe til start 9. oktober og det er lige
sent nok vil jeg mene. Og jeg vil da også anbefale at du finder et sted hvor
det er en god blanding af alle racer, så han bliver vænnet til at omgåes
både store og små venner. To af Mockas (en ridgeback) bedste venner på
træningspladsen er cavalier´er ying og yang, sikke nogle energibundter.
Pris hos veh er 200,- for to måneder så vidt jeg husker, dvs. ca 25,- pr
gang og pengene er absolut godt givet ud!

Tillykke med ham og god fornøjelse

BettinaP

Fra : Willi Rouainia

Dato : 09-08-04 18:02

Tak til alle svarene

Jeg har tilmeldt Bertram "VEH" unghunde træning til oktober
så det ser vi meget frem til

Vuf Vuf Herfra

Vh

Willi, Rikke & Bertram

Fra : BettinaP

Dato : 11-08-04 08:45

> Tak til alle svarene
>
> Jeg har tilmeldt Bertram "VEH" unghunde træning til oktober
> så det ser vi meget frem til
>
> Vuf Vuf Herfra
>
> Vh
>
> Willi, Rikke & Bertram

jamen så ses vi jo til oktober (der er vist nok noget med at I træner
tidligere, men ..)
det er mig med den smukke dejlige ridgeback
Hvilken race er Bertram?

BettinaP

Fra : Karina

Dato : 09-08-04 09:18

>I hvilken alder skal man begynde
>med dem og hvor (hvis man bor i Århus (Egå)) ?.

Hejsa

Der er Rødovre brugshundeklub, hvor de har lydighedstræning med blandet
hold.
Det koster vist 350 ca for 12 gange.

Der er også Annette Røpke ( holistisk hundeskole ) hvor de bruger klikker
bla. Det koster vist 560 for 8 gange.

Jeg skal selv til at gå til hvalpe motivation når jeg får min nye hvalp i
Oktober og jeg har valgt Annette Røpke.
Jeg har haft en af hendes adfærds terapeuter ude da min hanhun var lille (
og umulig ) og jeg kan rigtig godt lide deres metoder som går ud på at
fremelske den adfærd man gerne vil have.

Mange hilsner

Karina

Fra : BettinaP

Dato : 09-08-04 13:11

"Karina" <ingen@email.her> wrote in message

> Hejsa
>
> Der er Rødovre brugshundeklub, hvor de har lydighedstræning med blandet
> hold.
> Det koster vist 350 ca for 12 gange.

ja, det er vist rigtigt, og så er der noget med en årspris på 125,- for at
være med i selve klubben
Dem kan jeg da også godt anbefale, men de starter hold op i denne uge, så du
skal nok være hurtig hvis du skal ha sneget dig ind på et hvalpehold.
http://www.danskbrugshundeklub.dk/

> Der er også Annette Røpke ( holistisk hundeskole ) hvor de bruger klikker
> bla. Det koster vist 560 for 8 gange.

875,- for 8 gange så jeg lige igår på en reklame i Bernstorfsparken. Og een
gang = 1 time
Det synes jeg godt nok er en hamper pris

BettinaP