Min nye kat
Fra : J

Dato : 08-08-04 22:41

Hej
Jeg vil jo gerne vise Jer allesammen min nye killing - jeg har prøvet at
oprette profil og album på følgende link

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=833&limit
_start=0&limit_user=15

Der står noget om at der er problemer med at uploade billeder, albummet ser
også lidt mærkeligt ud - alle billeder åbnes i et nyt vindue, men jeg kan
se, at billederne i de fleste andre album ligger lige så nydeligt, så man
kan se dem med det samme.
Jeg ved så ikke om det skyldes problerme på siden - eller jeg har gjort
noget forkert.

Håber nogen vil kommentere billederne. Jeg er spændt på at få ham hjem og
spændt på, om han bliver lidt pelset, det skulle han gerne - og så håber jeg
meget at han bliver en rolig og meget kælen kat.

Hilsen Jette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-08-04 09:39

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg vil jo gerne vise Jer allesammen min nye killing >

Hej Jette

Stort tillykke med Laurits Løvehjerte - hvor er han altså bare dejlig.
Jeg kan godt forstå, du glæder dig vildt til at få ham hjem.

> [...]
> kan se dem med det samme.
> Jeg ved så ikke om det skyldes problerme på siden - >eller jeg har gjort

Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men det er der helt sikkert andre,
der ved noget om.

>Håber nogen vil kommentere billederne. >

Det er nogle dejlige billeder af en meget smuk lille killing.
Endnu en gang tillykke med charmetrolden.

mvh Eva

Fra : Ida

Dato : 09-08-04 13:37

--

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg vil jo gerne vise Jer allesammen min nye killing - jeg har prøvet at
> oprette profil og album på følgende link

Ihh Jette - ham kender jeg jo.. har fulgt ham siden han blev født

> [...]
jeg
> meget at han bliver en rolig og meget kælen kat.

Han er den mest kælne og rolige i kuldet, en rigtig hjerteknuser og
kælepotte..falder helt til ro når han nusses og ellers er der fint med
ballade i den bette mand - jeg er sikker på, at han er den helt rigtige
Stort tillykke

Ida
www.maine-coons.dk
Ung kastrat til salg