Kort stiftblyant
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 08-08-04 21:46

Jeg søger en stiftblyant, som er så kort som muligt (max 8 cm.)!

Er der en, som kender til, hvor jeg kan købe en sådan?

Lars

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 09-08-04 17:09

Lars Holm Thomsen <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> wrote:

>Jeg søger en stiftblyant, som er så kort som muligt (max 8 cm.)!
>
>Er der en, som kender til, hvor jeg kan købe en sådan?

Måske skal du selv korte en standardlængde stiftblyant op?

En enkelt af mine ser ud til at kunne blive så kort som 5 cm.

Det er en blyant fra Mitsubishi Pencil CO og har en del år på bagen.

Den er opbygget således at der i toppen er det to plastik rør indeni hinanden
med en aftagelig viskelæder dims, og skjortelommeklipsen er en flytbar
stålfjeder.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 09-08-04 21:15

On Mon, 09 Aug 2004 18:08:38 +0200, Ove Kjeldgaard <ReadMyEmail@The.Signature> wrote:

> [...]
>med en aftagelig viskelæder dims, og skjortelommeklipsen er en flytbar

Tak skal du ha for tippet, Ove!

Lars, din gamle lærer på friluftsleder-uddannelsen!

Fra : Toby Micklethwait

Dato : 10-08-04 21:08

In article <o54dh05cm7vrjukrpelvmhillahanmmbhm@4ax.com>, Lars
Holm Thomsen <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> writes
>Jeg søger en stiftblyant, som er så kort som muligt (max 8 cm.)!
>
>Er der en, som kender til, hvor jeg kan købe en sådan?
>
>Lars
Ikea. Gratis.
--
Toby Micklethwait www.tobs.org tel:01932-873557 Mobile 07941628693

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 11-08-04 10:55

On Tue, 10 Aug 2004 21:08:01 +0100, Toby Micklethwait <toby@micklethwait.demon.co.uk>
wrote:

>In article <o54dh05cm7vrjukrpelvmhillahanmmbhm@4ax.com>, Lars
>Holm Thomsen <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> writes

>Ikea. Gratis.

Tak, det prøver jeg!

Lars

Fra : Padmé Amidala

Dato : 11-08-04 21:13

"Toby Micklethwait" <toby@micklethwait.demon.co.uk> wrote in message
(>>Jeg søger en stiftblyant)

> Ikea. Gratis.
> --
> Toby Micklethwait

Plejer Ikea's ikke at være almindelige blyanter, blot kortere? Det er
ihvertfald ikke stiftblyanter i Odense's Ikea..

VH
Padmé