Abu bøjlefjeder
Fra : Jørn

Dato : 08-08-04 15:51

Hejsa !

Jeg er i den meget uheldige situation, at fjederen er gået i stykker i mit
elskede C4 hjul. Men efter at have jagtet en fjeder i lang tid uden held
prøver jeg nu her.

Så her kommer det : Er der nogen der kan skaffe eller ved hvor jeg selv kan
skaffe en bøjlefjeder til mit ABU C4 hjul ?

På forhånd tak
Jørn

Fra : Calle.

Dato : 08-08-04 16:56

Jørn wrote:
> [...]
>
> Så her kommer det : Er der nogen der kan skaffe eller ved hvor jeg
> selv kan skaffe en bøjlefjeder til mit ABU C4 hjul ?

Enhver ABU forhandler kan vel få den hjem til dig

--
Calle.

Fra : Splitcane

Dato : 09-08-04 09:27

"Jørn" skrev d. 08-08-04 15:51 dette indlæg :
> [...]
selv kan
> skaffe en bøjlefjeder til mit ABU C4 hjul ?

Alt efter alder kan det være svært at skaffe reservedele til Cardinal
hjul. Men du kan tilpasse en lignende ABU bøjlefjeder så den virker
upåklagelig.
Alæternativt kan du kontakte Dansk Grejsamlerforening som ligger inde
med et reservedelslager til snart sagt alle typer hjul.
Du finder dem her: http://www.grejsamler.dk/

Er der andre som ligger inde med gammelt/ældre grej og behøver hjælp af
en eller anden karakter, kan samme klub også bistå med vurdering og
lignende.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper E

Dato : 12-08-04 10:24

Jeg fik en ny fjeder til mit Cardinal C3 hos go fishing i Odense
VH
Jesper

Fra : hoho100

Dato : 15-08-04 21:26

http://www.kandu.dk/

Fra : hoho100

Dato : 15-08-04 21:31

> [...]
>
> På forhånd tak
> Jørn
>
> Jeg er selv i den heldige situation at eje et c4 hjul som jeg bruger
flittigt i skjern å.Bøjlefjederen er det ømme punkt på dette hjul og er
idag vistnok den eneste reservedel der er til at skaffe.Jeg køber mine
hos Bøssemager Korsholm i Skjern.
hilsen hoho 100.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørn

Dato : 20-08-04 16:47

Hejsa !

Tak for de mange svar.
Jeg fandt en forretning i Hvidovre der kunne løse mit problem for den nette
sum af 20 kr, og så blev det lige smurt også. Det var en glædens dag.
Kan oplyse til dem som tror enhver forhandler kan skaffe fjederen, at jeg
har været i flere forretninger (ABU forhandlere) som blankt afviste med
henvisning til det var udgået. Kan selvfølgelig være at det er fordi
profitten ikke står mål med besværet, det skal jeg lade være usagt...!

Jørn