Animeret link
Fra : Hans Bugsgang

Dato : 08-08-04 14:05

Kære Gruppe
Kan man i FP2002, evt. med CSS, lave et link der ser ud som følger:

* TDC-Online

Linket er både stjernen og teksten TDC-Online.
Når musen rører linket (stjernen eller teksten) skal stjernen animeres
til et andet punkttegn, evt. en trekant.
Hvis ja, hvordan?

På forhånd tak

Hans Bugsgang

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-08-04 21:41

Kan ikke laves med CSS. Brug en standard imageswap.
I FP2003 havde det været lettere da du ville kunne bruge behaviors til
dette, men i ældre versioner må du selv skrive koden.

Fra : Hans Bugsgang

Dato : 08-08-04 21:51

Tak for svaret. Det var det jeg frygtede...
Har prøvet med et Imageswap, som du skriver. Det er lidt tungt,
når billederne først skal laves i et andet program.

Mange hilsner
Hans