REQ: Global IP til stofa
Fra : tvl

Dato : 06-05-01 18:33

Hej

Jeg ved ikke om det er OT, men hvor er det nu man finder sin globale
IP-adresse når man har stofanet?? Jeg kan sgu ikke huske hvor jeg engang
fandt den?

Mvh Thomas

Fra : Christian Andersen

Dato : 06-05-01 20:10

Snuggle Puss and tvl sat in a meadow and agreed on this:

>Jeg ved ikke om det er OT, men hvor er det nu man finder sin globale
>IP-adresse når man har stofanet??

Så hut jeg visker, findes der en status-side på www.stofanet.dk, men
alternativt kan du besøge <http://www.x.dk/ip/> og se. Husk at slå
proxy-server fra.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Tommy Mogensen

Dato : 07-05-01 15:32

tvl wrote:

> [...]
>
> Jeg ved ikke om det er OT, men hvor er det nu man finder sin globale
> IP-adresse når man har stofanet?? Jeg kan sgu ikke huske hvor jeg engang

Din private er 192.168.xxx.xxx - hvis du pinger pcxxxxxx.stofanet.dk
returnerer den din globale ip. Hvis du fx har 192.168.99.31 pinger du
pc99031.stofanet.dk

[bruger@maskine /dir]$ ping pc99031.stofanet.dk
PING pc99031.stofanet.dk (212.10.18.159) from 192.168.81.80 : 56(84)
bytes of data.

Denne maskine er ikke oppe, men der laves dns-opslag alligevel.

/tommy

Fra : Erwin Lansing

Dato : 07-05-01 20:00

http://www.stofanet.dk/cgi-bin/ip

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk