Autostole i tyskland/netshop
Fra : SE

Dato : 06-08-04 23:56

Jeg har ladet mig fortælle at autostole skulle være en del billigere i
Tyskland end herhjemme.
Er der nogen der kender til links til forhandlere - evt. netshops - hvor det
er muligt at se priser?

/se

Fra : Daniela Althof

Dato : 07-08-04 00:28

http://www.babywalz.de

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-08-04 08:08

SE skrev bl.a.:
> [...]
> billigere i Tyskland end herhjemme.
> Er der nogen der kender til links til forhandlere - evt.
> netshops - hvor det er muligt at se priser?

Inden du bestiller en stol hjem ville jeg prøve at gå i en
forretning og se den stol som du ønsker. Det er jo ikke sikkert
at stolen er så smart eller barnet sider godt i den.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : SE

Dato : 07-08-04 08:53

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@adslhome.invalid> skrev i en meddelelse

> Inden du bestiller en stol hjem ville jeg prøve at gå i en
> forretning og se den stol som du ønsker. Det er jo ikke sikkert
> at stolen er så smart eller barnet sider godt i den.

Det har jeg gjort, og valget faldt på en Römer King Quickfix. Synes bare den
er temmelig dyr herhjemme. Da den er tysk produceret, så kunne det jo tænkes
at der var et par euro at spare på at købe den derfra.

/se

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-08-04 20:10

SE skrev bl.a.:

> Det har jeg gjort, og valget faldt på en Römer King Quickfix.
> Synes bare den er temmelig dyr herhjemme. Da den er tysk
> produceret, så kunne det jo tænkes at der var et par euro at
> spare på at købe den derfra.

Kan købes her:
http://preisvergleich.dhd24.com/product_325600.html ? 169,90
koster den
Og den kan købes her:
http://www.babywelt.de/cgi-bin/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww.baby-insel.de%2Fde%2Fdept_15.html&rd_fs=y&rd_ty=p&rd_name=Baby-Insel%20Unterwegs&rd_id=63
pyha sikken en lang url...

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-08-04 20:15

I KR er det 1263,14 set på http://www.valutakurser.dk/

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Nyberg

Dato : 07-08-04 15:04

"SE" <Virkerikke@virkerikke.dk> wrote in message
> [...]
> Tyskland end herhjemme.
> Er der nogen der kender til links til forhandlere - evt. netshops - hvor

Det er ikke altid det kan betale sig at købe det i Tyskland - der er måske
100 - 200 kr. og spare, og dem kommer du nemt af med til porto - det kan
bedre betale sig hvis du alligevel er der også køre ud til en lille lokal
udstyrs forhandler - Babywalz er dyr i forhold til andre steder i Tyskland -
lidt lige som Babysam her hjemme!!

Mvh
Malene som har boet i Nürnberg i 2 år!