Zooplus leveringer?
Fra : maz

Dato : 06-08-04 15:27

Hej

Nogen der ved, hvor mange dage leveringstiden er fra Zooplus.de til DK?
Jeg bestilte i tirsdags. På ordrestatus kan jeg se, at varerne er pakket og
sendt i tirsdags, men de oplyser intet om leveringstid til Danmark.
Og.. Er det DHL selv, der leverer? Hvis man nu ikke er hjemme, hvor plejer I
da at afhente varerne? Posthuset?

Tak, Maria (som venter og venter..)

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 15:52

maz wrote:
> [...]
> Og.. Er det DHL selv, der leverer? Hvis man nu ikke er hjemme, hvor
> plejer I da at afhente varerne? Posthuset?

Der går ganske få dage (under en uge)....de er faktisk meget hurtige !!!!!!

Det er Post DK, der kommer med varerne.

Mvh

Tina

Fra : René & Mette

Dato : 08-08-04 14:20

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> wrote in message
> [...]

Vi har også bestilt derfra, og de er temlig hurtige, det skulle ikke undrer
mig at den dukker op imorgen!

René

Fra : maz

Dato : 08-08-04 16:40

Tina wrote:
> Der går ganske få dage (under en uge)....de er faktisk meget hurtige
> !!!!!!
> Det er Post DK, der kommer med varerne.

Tak for svar til alle :)
Jeg fik svar fra Zooplus i fredags (ved midnat!), at varerne var på vej -
men jeg har stadig intet modtaget. De mente, at jeg ville få leveret mandag
eller tirsdag i næste uge. Altså vil det tage ca. 1 uge med levering - ikke
helt tilfredsstillende, desværre..
Så jeg venter og ser - og krydser fingre for at mine varer dukker op snart
;)

Maria

Fra : DM

Dato : 08-08-04 17:23

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mandag
> eller tirsdag i næste uge. Altså vil det tage ca. 1 uge med levering -

Hvis du bestilte tirsdag så bliver varene leveret i løbet af ca 4
arbejdsdage fra en webshop i tyskland, kan man forlange det ret meget
hurtigere ?

/DM

Fra : maz

Dato : 09-08-04 10:18

DM wrote:
> Hvis du bestilte tirsdag så bliver varene leveret i løbet af ca 4
> arbejdsdage fra en webshop i tyskland, kan man forlange det ret meget
> hurtigere ?

De kom i dag - varerne. Og alt var der :)
Det eneste, der irriterer mig er, at de ikke oplyser estimeret leveringstid
til udlandet og at jeg ikke fik udleveret et tracking nummer. Det fremgår
intetsteds på deres hjemmeside. Fire dage er okay, men det tog lidt længere
tid denne gang åbenbart (og et tracking nummer havde været guld værd...).

/Maria

Fra : Kate

Dato : 08-08-04 14:54

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> wrote in

> Hvis man nu ikke er hjemme, hvor plejer I
> da at afhente varerne? Posthuset?

Jeg har bestilt 3 gange og har fået det 2-3 hverdage efter bestilling.
De to første gange skulle det leveres hos mig, men da jeg ikke var
hjemme hentede jeg det på posthuset. Sidste gange skulle det leveres
hos min mor, men af en eller anden grund kom de sidste 2 poser først
dagen efter de første 8, dem måtte min mor så på posthuset efter. Vi
havde nemlig planlagt det så hun kunne være hjemme når posten kom, men
ak, det hjalp ikke 100%

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : DM

Dato : 08-08-04 15:10

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der ved, hvor mange dage leveringstiden er fra Zooplus.de til DK?

Det plejer at gå hurtigt, men jeg har postet et billede af en levering som
de plejer at se ud når Post DK lige har vippet kasserne af. Billedet kan ses
i dk.binaer

/DM