S: Browning B525 Sporting O/U
Fra : Martin

Dato : 06-08-04 13:20

Yderst velholdt og skudt max. 1250 skud. Backboreløb med 4 udskiftelige
chokes, løbsvælger, udskiftelige forgyldte aftrækkerbøjler, transportkasse
og aftrækkerlås.
ca. 2 år gl. og stand som ny.

Priside. 9.995. (vejl. udsalgspris 14.995,-)

/Martin

Fra : Lykke

Dato : 07-08-04 06:45

"Martin" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og aftrækkerlås.
> ca. 2 år gl. og stand som ny.
>
> Priside. 9.995. (vejl. udsalgspris 14.995,-)

Hallo, hvornår har nogen købt et gevær til vejledende udsalgspris.
Når jeg ser en vejledende udsalgspris ja så trække jeg minimum 25% fra, for
det er den pris varen normalt sælges for.
Prisen for det våben du vil sælge ligger nu omkring ca 10.500 til 12.000
for et nyt.
Ikke for at gøre dig ked af det, men 9.995,- for et 2 år brugt gevær er
måske i overkanten.
Jeg byder dig 5000 for det, leveret i Aalborg under forudsætning det er
fejlfri

Poul

Fra : Helle Urban Munck

Dato : 09-08-04 21:42

Hvad er,
Løbslængde ?
Kammerlængde ?

Hvor bor du ?

Mvh
Mogens

Fra : Martin

Dato : 10-08-04 13:36

Hej Mogens

Jeg kan sende dig nogle billeder hvis du er interesseret!

> Løbslængde ? 30 "

> Kammerlængde ? 2 3/4 "

> Hvor bor du ? Odense

Har du andre spørgsmål, siger du bare til!

Mvh
Martin

Fra : MUX

Dato : 10-08-04 15:04

OK, jeg søger en med 71cm løb og 76mm kammer

Mvh
Mogens