unotel
Fra : bj

Dato : 06-08-04 10:14

er der nogen der har erfaring med UNOTEL ?

Fra : René Jacobsen

Dato : 07-08-04 21:40

> er der nogen der har erfaring med UNOTEL ?

Jeg har har fået porteret mit mobil nummer fra Telmore til Unotel.
Porteringen tog ca 14 dage og forløb fuldstændig problemfrit.

Jeg har kørt med Unotel siden den 27-07 og når jeg bruger mobilen kan
jeg ikke mærke forskel fra da jeg havde Telmore (de benytter jo også
begge TDC's mobilnet). Med andre ord er jeg meget tilfreds med
funktionaliteten og dækningen.

Når jeg logger ind på deres website og klikker mig ind på forbrug står
der kun: "Der er i øjeblikket forsinkelse på opdatering af taleforbrug
på din konto. Dette kan bevirke, at din saldo er mindre, end den som
fremgår."

Min saldo har ikke talt ned som følge af mit forbrug siden den 27-07. Om
det er et generelt problem eller det kun er mig ved jeg ikke. Så hvis
det er vigtigt for dig kunne det være en god ide at ringe eller skrive
til dem for at høre hvad status er. Jeg har ikke selv spurgt dem endnu
da det ikke betyder det store for mig hvis de bare får det op at køre i
løbet af en måneds tid.

René

Fra : René Jacobsen

Dato : 13-08-04 16:37

> Min saldo har ikke talt ned som følge af mit forbrug siden den 27-07. Om
> det er et generelt problem eller det kun er mig ved jeg ikke. Så hvis

Så er min oversigt over forbrug kommet til at virke som den skal og min
saldo tæller nu ned når jeg har forbrug.

En ting man dog lige skal være opmærksom på med Unotel er at hvis din
mobil tlf viderestiller et opkald til din Unotel tlf svarer så kommer du
til at betale pr minut for denne viderestilling.

Det plejer så vidt jeg ved at være gratis hos andre udbydere. Unotels
forklaring er at de selv bliver opkrævet for viderestilling til tlf
svarer (det må være af TDC) og derfor skal man betale for det.

De har været meget hurtige og gode til at svare på mine henvendelser og
alt i alt er jeg meget tilfreds med deres produkter og priser :)

René