Ny hjemmeside :0)
Fra : Nina Søgaard

Dato : 06-08-04 09:44

Hej alle sammen!

Jeg vil bare lige fortælle at jeg har fået min hjemme side ud om mit MCO
opdræt
og der kan man også se mine killinger (første kuld *s*).
Hurra, det er en dejlig fornemmelse!
I kan se den på : www.gentlespirit.dk

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
www.gentlespirit.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 10:07

"Nina Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdræt
> og der kan man også se mine killinger (første kuld *s*).

Tillykke med hjemmesiden og killingerne
Pæn hjemmeside. Nem og overskuelig og god neutral farve.
Killingerne er også bedårende og i en størrelse, hvor der sikkert er rigtigt
gang i dem.
Anton især, er jo rigtig smuk !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Karina Nielsen

Dato : 06-08-04 19:09

> [...]
> opdræt
> og der kan man også se mine killinger (første kuld *s*).

Hej Nina,

tillykke med killingerne - hvor er de skønne;) Jeg er selv til Maine
Coon's:)

Jeg sidder nu og ærger mig over, at jeg kun må have en kat i lejligheden -
jeg skulle aldrig være gået ind på din side:)

Karina

Fra : Nina Søgaard

Dato : 10-08-04 05:39

> [...]
>
> Jeg sidder nu og ærger mig over, at jeg kun må have en kat i lejligheden -
> jeg skulle aldrig være gået ind på din side:)

Tak skal I have
Ja, killingerne er fantastiske at følge lige nu, og jeg skal også have
taget nye billeder af dem; det går så hurtigt med udviklingen *s*.
Og jeg kender udemærket til følelsen når man ser et vidunder, man næsten
ikke kan leve uden !!

Men kig bare forbi siden igen, der kommer snart nye billeder.