Lokal netværk
Fra : Sir noob

Dato : 05-08-04 22:41

Hejsa

Jeg sider og døjer med mit lille local netværk.

Der er 2 pc men samme vertion af windows xp på dem den den køre med er
almindligt Realtek RTL8139 100/10 netkort og den anden køre med et Realtek
RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet NIC men jeg kan ikke få kontakt i
mellem den de sidder på en hub og der er instaleret IPX protokoller på dem
begge og de er fint på nettet med adsl og det funker fint men jeg kan ikke
få de til at se hinanden

Billed af fejlen er postet i dk.binare.

Håber på noget hjælp for jeg er ved at få går hår i hovedet at det !!

Sir. noob

Fra : Taba

Dato : 05-08-04 23:02

> [...]
> begge og de er fint på nettet med adsl og det funker fint men jeg kan ikke

Installer TCP/IP (som det lyder til du har da du er på internettet) og fjern
IPX. Sæt IP adresser mv. rigtigt op også ping hinanden og se om der er hul.
Bruger du en firewall? Og hvordan kommer du på internettet?

/Taba

Fra : Sir noob

Dato : 06-08-04 04:05

[...]

Hej

Tcp/ip er instaleret og ip er sat rigtigt op jeg køre med Tdc Adsl og
dynamisk ip jeg har lige pinget den anden maskine og fik svar på alle
forespørgelser = 0 pakker tabt, og jeg bruger ikke nogen form for firewall
den i windows er også slået fra.

Jeg har kørt guide til et mindre kontor netværk på begge pc og har oprettet
et netværk id på begge 2, normat så plejer det jo bare at være hul igennem
når dette er gjordt.

Sir noob

Fra : Taba

Dato : 06-08-04 08:22

> [...]
> dynamisk ip jeg har lige pinget den anden maskine og fik svar på alle
> forespørgelser = 0 pakker tabt, og jeg bruger ikke nogen form for firewall

Hvis det "bare" er fordi du ikke kan se delte mappe, så er det dine shares
den er gal med. Tag og slå simpel fildeling fra og del mapper og se om det
virker. Eller prøv at tilslutte et netværksdrev (og husk der er admin shares
når simpel fildeling er slået fra).

/Taba

Fra : Jens

Dato : 06-08-04 08:56

"Sir noob" <mit(cykel)@mail.(cykel)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dynamisk ip jeg har lige pinget den anden maskine og fik svar på alle
> forespørgelser = 0 pakker tabt, og jeg bruger ikke nogen form for firewall

Hvilke ipèr har maskinerne ?

Mvh Jens

Fra : Sir noob

Dato : 06-08-04 16:47

Hvilke ipèr har maskinerne ?

Mvh Jens

Nu kan det godt være jeg spørger dumt men hvad skal du bruge ip til ???

Jeg har postet en billede i news:dk.binaer hvor flg. fejl meddelse.

mis ( den anden pc) er ikke tilgænglig. Du har muligvis ikke tilladelse til
at bruge denne nætværksressourve. Kontakt serverens adminstrator for at
finde ud af, om du har adgangstilladelse.
Logonfejl: Bruger har ikke lov til at anvende den anmodede logontype på
denne computer.

Fra : Jens

Dato : 06-08-04 19:40

"Sir noob" <mit(cykel)@mail.(cykel)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan det godt være jeg spørger dumt men hvad skal du bruge ip til ???

Til at udlede hvilket hjemmenet du har, et lan med egen router, eller et lan
med TDC`s router, som betyder at din "lokale" trafik ryger over Inettet....,
hvis det er det sidste, er fejlen sandsynligvis at du har 2 public ipèr,
hvoraf den ene starter med 83.88...., (ipèn fremgår af din mails
header)...., og som ikke er på samme netværk. = no lokalnet.

> [...]
> finde ud af, om du har adgangstilladelse.
> Logonfejl: Bruger har ikke lov til at anvende den anmodede logontype på

Uden at have giddet finde den gruppe frem, lyder det som en bekræftelse på
min antagelse.
Men billedet vil sikkert ikke vise de ipèr jeg vil kende,(ihvertfald de
første 2*3 cifre på.) så derfor har jeg ikke ofret tid på det.

Hvis der er 2 maskiner på inettet, med delte mapper, og ingen firewall af
nogen art...., ville jeg slukke hvis det var mine maskiner.

Køb en hjemmerouter, de fås til under 300 kr, og er ret nemme at bruge.
Uden hjemmerouter er din lokalnet speed = din inetspeed, og dine delte
mapper er delt til alle på samme ipnet, medmindre du selv sikrer delingerne.

Mvh Jens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-08-04 11:11

Sir noob skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Hvis begge IP'er er tildelt af udbyderen - så KAN de være tildelt i
forskellige områder - og så vil de to PC'er ikke kunne se hinanden - men
internet vil virke fint.

Det er dog kun relevant med TCP/IP - og ikke med Netbeui eller IPX (der
dog så giver nogle sikkerhedshuller, hvis du ikke har en god firewall).

Køb en billig router - så vil problemerne være løst på en nem og sikker
måde.

Den kan jeg ikke se - men den vil nok heller ikke vise IP'erne.....

Har du i øvrigt checket brugernavnene og deres rettigheder på begge
maskiner ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-08-04 11:17

Jan Vestergaard skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Og de to PC'er skal have samme arbejdsguppe......

Og de relevante mapper skal være delt korrekt.....

Hvis alt dette er OK - så burde det være til at få til at virke......

Jan

Fra : Harald

Dato : 07-08-04 12:30

> [...]
>
> Det er dog kun relevant med TCP/IP - og ikke med Netbeui eller IPX (der
> dog så giver nogle sikkerhedshuller, hvis du ikke har en god firewall).

Hvilke sikkerhedshuller?
Jeg har et lokalt net med 6 maskiner som alle er koblet til en router, jeg
bruger Netbeui til fildeling men det er måske ikke nogen god idé?
Maskinerne benytter Windows XP prof. og nogle Windows 98.

Mvh
HK

<klip>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-08-04 15:46

Harald skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Der er ikke nogle huller, hvis du har en router - ihvertfald ikke nogle,
som du ikke selv er herre over

Problemet er der kun hvis du kobler op via 2 (eller 6) dynamiske IP'er,
som alle bliver tildelt af af udbyderen - og du så kun deler dem via en
switch (eller hub) - og IKKE har en router eller firewall imellem
maskinerne og nettet - så er der i teorien fri adgang fra nettet til
dine PC'er - men da du har en router, så er der ingen problemer !

Fra : Harald

Dato : 07-08-04 17:18

> [...]
> maskinerne og nettet - så er der i teorien fri adgang fra nettet til
> dine PC'er - men da du har en router, så er der ingen problemer !

Tak for det. Men så kan du måske også svare på om der er nogen grund til at
kører med Netbeui på lokal nettet, er der nogle/flere sikkerhedshuller hvis
man benytter TCP/IP på lokal nettet når man har en router?

/HK

Fra : Sir noob

Dato : 07-08-04 21:15

Jeg køre ikke med en router men har en firewall som jeg har deaktiveret mens
jeg arbejder på mit problem jeg har rodet meget med det i dag men stadig
uden held, Jeg har under administrator/logbog/sikkerhed fundet denne fejl
meddelelse:

Logonfejl:
Årsag: Brugeren er ikke blevet tildelt den anmodede
logontype på denne computer
Brugernavn: Pedersen
Domæne: FRANK
Logontype: 3
Logonproces: NtLmSsp
Godkendelsespakke: NTLM
Navn på arbejdsstation: (xxx)

Jeg har søgt det på www.google.dk for at finde ud af hvad man kan gøre ved
denne fejl jeg har fundet ud af at det er den fejl kode 534 som betyder:
Event ID 534 : Inadequate rights - as in user account attempting console
login to server .

Men jeg ved stadig ikke lige hvad jeg skal gøre ved dette, jeg har prøvet at
ping i mellem pc og det virker fint, hvis jeg sætter password på gæst konto
så når jeg har tasted den ind kommer jeg til samme fejl:

(Pc navn) er ikke tilgænglig. Du har muligvis ikke tilladelse til

Sir.noob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-08-04 22:06

Når du er bar en router/firewall, så er du rimelig bestyttet mod
uvedkommende adgang udefra.

Jeg er ikke sikker, men jeg kan ikke forestille mig, at der er forskel
på om du bruger Netbeui eller TCP/IP på dit interne net hvad sikkerhed
angår.....

Fra : Sir noob

Dato : 07-08-04 23:45

Jeg er ikke så bemymret om sikkerhed lige nu er mit probelm at jeg ikke kan
komme på mine andre pc på gund af denne fejl:

Hændelsestype: Overvågning af mislykkede forsøg
Hændelseskilde: Security
Hændelseskategori: Logon/Logoff
Hændelses-id: 534
Dato: 08-08-2004
Klokkeslæt: 00:42:46
Bruger: NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer: MICHAEL
Beskrivelse:
Logonfejl:
Årsag: Brugeren er ikke blevet tildelt den anmodede
logontype på denne computer
Brugernavn: xxx
Domæne: xxx
Logontype: 3
Logonproces: NtLmSsp
Godkendelsespakke: NTLM
Navn på arbejdsstation: xxx

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Fra : Jens

Dato : 08-08-04 11:33

> [...]

kan
> komme på mine andre pc på gund af denne fejl:

Hvad starter de 2 maskiners ipèr med ?

Eller mener du alvorligt at alle andre end den mest oplagte fejlmulighed
skal undersøges først ?

Mvh Jens

Fra : Sir noob

Dato : 08-08-04 12:20

Hvad starter de 2 maskiners ipèr med ?

Eller mener du alvorligt at alle andre end den mest oplagte Fejlmulighed
skal undersøges først ?

Mvh Jens

De starter med med 83.88.157.xx og 83.88.238.xxx

Sir.noob

Fra : Jens

Dato : 08-08-04 12:36

"Sir noob" <mit(cykel)@mail.(cykel)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> De starter med med 83.88.157.xx og 83.88.238.xxx

Tjaee...., så skal du jo blot overtale din udbydder til at åbne for
fildelingsporten i deres Inetrouter...........

En hjemmerouter løser dit problem, og (flere andre), på 5 minutter.

Mvh Jens

Fra : Harald

Dato : 08-08-04 12:43

"Jens" <mkg@tuknet.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaee...., så skal du jo blot overtale din udbydder til at åbne for
> fildelingsporten i deres Inetrouter...........
>
> En hjemmerouter løser dit problem, og (flere andre), på 5 minutter.

En Netbeui protokol kan vel også løse problemet og så er det gratis.

/HK

Fra : Jens

Dato : 08-08-04 17:19

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse

> En Netbeui protokol kan vel også løse problemet og så er det gratis.

Ja, og nej.
Mange spil fungerer ikke med netbeui, og xp er ikke meget for at dele mapper
med public ipèr på netkortet, da tcp/ip er defaultprotokollen.

Ipx/spx kan også gøre det, men det giver samme problemer.
Den eneste "rigtige" måde at løse opgaven på, er at køre på tcp/ip, og så
bekoste det udstyr der nu skal til, også for at undgå en masse andre
problemer.
Som feks at maskinen går i sort når "Steam" starter.

Hvis prisen på routeren er et problem, burde man nok have overvejet den adsl
linie en måned længere, routere fås for under 300 kr.

Mvh Jens

Fra : jamen

Dato : 08-08-04 17:53

Jens wrote:

> xp er ikke meget for at dele mapper
> med public ipèr på netkortet, da tcp/ip er defaultprotokollen.
>
> Ipx/spx kan også gøre det, men det giver samme problemer.

Det er faktisk ikke helt korrekt. Under advanced settings for network
connections, er det muligt at ændre prioriten på de forskellige protokoller.

Fra : Jens

Dato : 08-08-04 18:04

"jamen" <jamen@at.com> skrev i en meddelelse

> Det er faktisk ikke helt korrekt. Under advanced settings for network
> connections, er det muligt at ændre prioriten på de forskellige
protokoller.

Og det har du så prøvet med feks "Steam" kørende på maskinen ?

Mvh Jens

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 08-08-04 20:43

Jens wrote:
> Mange spil fungerer ikke med netbeui, og xp er ikke meget for at dele
> mapper med public ipèr på netkortet, da tcp/ip er defaultprotokollen.

Erfaringen fra mit net med 4 maskiner siger, at fil- og printerdeling
fungerer problemfrit med udelukkende at anvende Netbeui eller IPX.

> [...]
> andre problemer.
> Som feks at maskinen går i sort når "Steam" starter.

Ingen problemer med Steam her, som kører på 2 af maskinerne.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Jens

Dato : 09-08-04 07:24

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> skrev i en meddelelse

> Ingen problemer med Steam her, som kører på 2 af maskinerne.

Interessant, hvilken virusscanner bruger du til de alternative protokoller ?

Selvfølgeligt kan ipx og netbeui bruges hvis man vil, men det gør det ikke
til den optimaleløsning.
Især fordi mere vilkøre via nettet fremover, og der kan de ikke bruges.

Mvh Jens

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 09-08-04 13:09

Jens wrote:
> Interessant, hvilken virusscanner bruger du til de alternative
> protokoller ?

Jeg bruger AVG på alle mine maskiner.

> Selvfølgeligt kan ipx og netbeui bruges hvis man vil, men det gør det
> ikke til den optimaleløsning.
> Især fordi mere vilkøre via nettet fremover, og der kan de ikke
> bruges.

Netop derfor er f.eks. Netbeui ideel til fil- og printerdeling på
et netværk med maskiner med globale IP-adresser. Dels undgår man problemet
med IP-adresser i forskellige segmenter dels sikrer den manglende mulighed
for routning effektivt mod uvedkommende adgang til delte filer.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Jens

Dato : 09-08-04 18:17

> [...]

> med IP-adresser i forskellige segmenter dels sikrer den manglende mulighed
> for routning effektivt mod uvedkommende adgang til delte filer.

Såvidt jeg har forstået er det ikke en korrekt antagelse.
Det er muligt at route ipx og netbeui pakker over tcp/ip forbindelser.

Selvom man ikke binder fildeling til tcp/ip, er der stadig de administrative
resoucedelinger, som feks ipc$.
det er såvidt jeg har erfaret heller ikke umuligt at "hacke" sløset opsatte
hjemmeroutere, hvordan skal det så gå med sløset opsatte hjemmemaskiner, med
public ipèr ?

Og så er der jo de famøse virusser, Sasser og Blaster, og alle spyware
programmerne, Det er jo ikke kun ejeren af en løbsk pc der lider under den
slags opsætninger..............

Mvh Jens

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 09-08-04 19:15

Jens wrote:
> Såvidt jeg har forstået er det ikke en korrekt antagelse.
> Det er muligt at route ipx og netbeui pakker over tcp/ip forbindelser.

Kan du give et eksempel på, hvordan man kan route Netbeui?

> Selvom man ikke binder fildeling til tcp/ip, er der stadig de
> administrative resoucedelinger, som feks ipc$.

Den diskussion har vi haft før. Hvis man udelukkende binder fil-
og printerdeling til Netbeui kan de administrative shares ikke
tilgås via TCP/IP.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Jens

Dato : 09-08-04 19:33

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> skrev i en meddelelse

> Kan du give et eksempel på, hvordan man kan route Netbeui?

Jeg hader manualer, og du vil have jeg skal skrive en ?

> Den diskussion har vi haft før. Hvis man udelukkende binder fil-
> og printerdeling til Netbeui kan de administrative shares ikke
> tilgås via TCP/IP.

Jaja, hvis man udelukkende....., men jeg mener da at have læst i tråden på
et tidspunkt, at sikkerhed var en by i Afghanistan, det skulle bare
fungere.....
(Og ingen har svjh. forklaret hvordan man gør det.)

Den slags netværk kan jeg ikke lide.....

Mvh Jens

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-08-04 21:57

On Mon, 9 Aug 2004 20:15:26 +0200, "Per H. Nielsen"
<phn@dkscan.dkx> wrote:

> Kan du give et eksempel på, hvordan man kan route Netbeui?

Nu spørger du jo lidt ironisk, Per, så...

Man pakker det selvfølgelig ind i noget andet! Eksempelvis kunne
man bruge DLSw og således transportere det over et routet net.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 09-08-04 22:32

Asbjorn Hojmark wrote:
> Nu spørger du jo lidt ironisk, Per, så...
>
> Man pakker det selvfølgelig ind i noget andet! Eksempelvis kunne
> man bruge DLSw og således transportere det over et routet net.

Men den mulighed kan næppe siges at udgøre en sikkerhedsrisiko i
forbindelse med fildeling via Netbeui på en standard Windows-installation

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-08-04 18:29

On Mon, 9 Aug 2004 08:23:55 +0200, "Jens" <mkg@tuknet.dk> wrote:

> Interessant, hvilken virusscanner bruger du til de alternative protokoller ?

Den underliggende netværksprotokol har ingen betydning for en
virus-scanner, der fungerer på et meget højere niveau og blot ser
fil-access.

-A

Fra : Jens

Dato : 09-08-04 19:00

> Den underliggende netværksprotokol har ingen betydning for en
> virus-scanner, der fungerer på et meget højere niveau og blot ser
> fil-access.

Interessant.
Kommentaren var vidst også mest et udslag af irritation, og mangel på
konkret viden. sorry....

Mvh Jens

Fra : Sir noob

Dato : 09-08-04 03:55

Tjaee...., så skal du jo blot overtale din udbydder til at åbne for
fildelingsporten i deres Inetrouter...........

En hjemmerouter løser dit problem, og (flere andre), på 5 minutter.

Mvh Jens

Må man spørger hvoedan du er kommet frem til dette resultat, jeg kan ikke
lige forstå hvordan det kan have noget med min udbyder at gøre om jeg kan så
mine pc på mit hjemme nærværk.

Sir.noob

Fra : Jens

Dato : 09-08-04 07:21

> [...]

> lige forstå hvordan det kan have noget med min udbyder at gøre om jeg kan

Gerne.
Dine maskiner har hver sin "globale" ip, med hver sin "globale" gateway, og
al trafik er en tur ude omkring din udbydders router.
Denne router kan være forsynet med en firewall, som kan bruges til at
forhindre 2 kunder i at rode med hinandens filer/pcèr, eller til at
forhindre forskellige virusser i at sprede sig til de pcèr der er på
offentlige ipèr uden firewall eller virus scanner, og i særdeleshed til at
blokere virussers spredning fra de kunder som ikke sikrer sine maskiner på
forsvarlig vis.

En anden ting er hastighedden, med 2 globale ipèr, er det din adsl hastighed
der afgør nettets hastighed, da trafikken skal "ud i byen" og vende.
hvis du har en 512/256, er det den lan hastighed du kan opnå, da trafikken
skal gennem dit adslmodem.

En hjemme router giver 2 "lokale" ipèr, med samme lokale gateway, og
firewallen i den, styrer du selv.
Og, hastighedden er lokalnet hastighed, altså 100Mbit eller mere.

Mvh Jens

Fra : Soren Rathje

Dato : 09-08-04 08:45

Sir noob wrote:
> [...]
> ikke lige forstå hvordan det kan have noget med min udbyder at gøre
> om jeg kan så mine pc på mit hjemme nærværk.

Lad os lige gøre det klart at hvis du ikke har en router med NAT
funktion så har du ikke noget hjemmenetværk, så har du blot forlænget
TDC's landsdækkende netværk til også at omfatte dit hjem, sammen med
resten af TDC's 500.000 kunder.

Et hjemmenetværk (Private LAN) udemærker sig ved at have en
galvanisk/logisk adskillelse fra andre net.

/Søren

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 09:04

> [...]
> lige forstå hvordan det kan have noget med min udbyder at gøre om jeg kan

Gør nu som manden siger! Han har jo ret !

At køre fildeling mellem 2 PC'ere med public IP er jo decideret vanvittigt.
Risikoen for Virus, hackere og andet nams er enorm og hastigheden er helt
til hest.

Jeg er dog ikke helt enig i at det ikke kan lade sig gøre, da jeg tidligere
har grebet en i at køre fildeling på en public IP.
Da han ringede til mig for at spøge hvorfor hans PC teede sig tosset og hele
tiden skiftede startside i IE og alt muligt andet nams, spurgte jeg om hans
IP. Jeg kunne så se alle hans filer og mapper selv om jeg sad på en anden
udbyder.

Hvis du insisterer på at dele filer mellem de 2 PC'ere (og med resten af
internettet) på denne måde, skal du bare sørge for at det brugernavn du
bruger på PC1 også er på PC2, og omvendt.

Det er fordi XP prøver at logge på med det brugernavn du nu engang har
startet PC'en med, og det findes ikke på den anden maskine.
Derfor siger den "bruger ukendt".

Man kan sikkert også logge ind som "gæst" men jeg kan ikke huske hvordan man
fortæller XP at den skal tilsluttes som gæst på den anden maskine.

Rune

Fra : Soren Rathje

Dato : 09-08-04 09:58

Rune Friis Jørgensen wrote:
> "Sir noob" <mit(cykel)@mail.(cykel)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

> Man kan sikkert også logge ind som "gæst" men jeg kan ikke huske
> hvordan man fortæller XP at den skal tilsluttes som gæst på den anden
> maskine.
>

> Rune

Hey, fint nok... Så kan jeg også kigge med...

Hvis han har plads, så kan jeg midlertidigt lægge mine piratkopierede
film på hans pc så antipiratgruppen ikke finder dem...
Jeg mangler også plads til at lægge Cisco's kildekode så FBI ikke finder
den...

Så har jeg vidst alarmeret alle instanser. Lytter i: Echelon, NSA, PET,
FET, Big Brother eller hvem I nu er ??

Så er det ham der skal ind og ruske tremmer hvis de finder det...

FANGEDE DU DEN, Sir n00b !!

Jeg håber du sover roligt om natten

/Søren
(som maler fanden på væggen)

"Accept that some days you're the pigeon, and some days you're the
statue."
Scott Adams.

Fra : Jens

Dato : 09-08-04 11:50

"Rune Friis Jørgensen" <rune_friis AT adslhome DOT dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er dog ikke helt enig i at det ikke kan lade sig gøre, da jeg
tidligere
> har grebet en i at køre fildeling på en public IP.

Det kan lade sig gøre, medmindre udbydderen har sat en prop i porten.

> Hvis du insisterer på at dele filer mellem de 2 PC'ere (og med resten af
> internettet) på denne måde, skal du bare sørge for at det brugernavn du
> bruger på PC1 også er på PC2, og omvendt.

Eller bruge "control userpasswords2" .........

>[...........]

> Man kan sikkert også logge ind som "gæst" men jeg kan ikke huske hvordan
man
> fortæller XP at den skal tilsluttes som gæst på den anden maskine.

Det gør den selv, hvis gæst er åbne på værtsmaskine, uden passwords.
Men xp forhindrer brug af delinger på en pc med public ip, medmindre man
selv, aktivt sætter den til det.

Ligesom brugen af fjernskrivebord kun kan benyttes af kontoer med
password..........

Mvh Jens

Fra : Sir noob

Dato : 09-08-04 14:03

Så har jeg fattet det jeg kar fået købt en router og sat op og nu spiller
det.

Jeg vil takke for den meget hjælp der er kommet selv om jeg er lidt tungnem.

Sir.noob

Fra : Jens

Dato : 09-08-04 18:01

"Sir noob" <mit(cykel)@mail.(cykel)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil takke for den meget hjælp der er kommet selv om jeg er lidt
tungnem.

NoProblem...

Mvh Jens