Kan ikke se menu
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-08-04 21:57

Hey...

Efter en re-install kan jeg ikke se toppen på www.zepto.dk , jeg kan se det
er en form for javamenu, men jeg har instaleret diverse javaaplikationer
uden held.

nogle bud på hvor jeg skal sætte ind ?

Mvh.

Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-04 22:10

Kim Jørgensen skrev:

>Efter en re-install kan jeg ikke se toppen på www.zepto.dk , jeg kan se det
>er en form for javamenu, men jeg har instaleret diverse javaaplikationer
>uden held.

Der er ikke nogen form for Java på den side, så der må være en
anden årsag til, at du ikke kan se menuen.
--
Knud

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-08-04 22:23

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote

> Der er ikke nogen form for Java på den side, så der må være en
> anden årsag til, at du ikke kan se menuen.

OK, det er vist nok noget javascript stads af en art.

Hvis du kigger fra toppen og ned, i højre side starter en scrollbar, det er
over denne jeg intet ser, til gengæld kan jeg se koden:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" >
<HTML>
<HEAD>
<title>banner</title>

<script language="JavaScript">
<!--

function SymError()
{
return true;
}

window.onerror = SymError;

var SymRealWinOpen = window.open;

function SymWinOpen(url, name, attributes)
{
return (new Object());
}

window.open = SymWinOpen;

//-->
</script>

<script language="javascript" src="javascript/javascript.js"
type="text/javascript"></script>
name="vs_targetSchema">
<LINK href="css/default.css" type="text/css" rel="stylesheet">
<LINK href="css/banner.css" type="text/css" rel="stylesheet">
<LINK href="pngHack/pngHack.css" type="text/css" rel="stylesheet">
</HEAD>

</HTML>

<script language="JavaScript">
<!--
var SymRealOnLoad;
var SymRealOnUnload;

function SymOnUnload()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymRealOnUnload != null)
SymRealOnUnload();
}

function SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymRealOnUnload = window.onunload;
window.onunload = SymOnUnload;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->
</script>

Et bud på hvorfor min skærm ikke viser dette ?

Mvh.

Kim

Fra : Steen

Dato : 06-08-04 06:30

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in news:2nfmrkFfn3vU1@uni-
berlin.de:

> Et bud på hvorfor min skærm ikke viser dette ?

Hvilken browser kan ikke vise...og kan en anden browser?

Muligvis den forkerte java, hvis du har en MC jave, så prøv at hente en Sun
java.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 06-08-04 17:59

Hej Steen

Steen wrote:
> Muligvis den forkerte java, hvis du har en MC jave, så prøv at hente en Sun
> java.

Hvis det er en JavaScript-menu, så er det ikke alene lige meget hvilken
Java du har installeret, det er også ligemeget om du har Java
installeret overhovedet.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 06-08-04 10:26

Kim Jørgensen wrote:

> Efter en re-install kan jeg ikke se toppen på www.zepto.dk , jeg kan se det
> er en form for javamenu, men jeg har instaleret diverse javaaplikationer
> uden held.

Er det menuen med "Forside", "Notebook" osv.?
Jeg har ikke nogen problemer og jeg bruger Firefox 0.9.3. Hvad bruger du?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-08-04 17:13

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message news:41134ecb$0$
> Er det menuen med "Forside", "Notebook" osv.?
> Jeg har ikke nogen problemer og jeg bruger Firefox 0.9.3. Hvad bruger du?

Jeg bruger IE, med nyeste servicepack 1A og hele udstyret, men kan ikke se
toppen.

Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-08-04 19:04

Kim Jørgensen wrote:

> Jeg bruger IE, med nyeste servicepack 1A og hele udstyret, men kan ikke se
> toppen.

Du bliver altså nødt til at være noget mere præcis, hvis du vil have
hjælp. Hvad er det helt præcist du ikke kan se? Du kan se et billede
her: http://80.196.130.137/zepto.png der viser, hvordan siden ser ud hos
mig i såvel Internet Explorer som Mozilla. Det gør ingen forskel, om jeg
slår JavaScript fra, og der er ingen Java på siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-04 18:28

Kim Ludvigsen skrev:

>Det gør ingen forskel, om jeg
>slår JavaScript fra, og der er ingen Java på siden.

For det er ikke en javascriptmenu.
--
Knud

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-08-04 18:53

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> [...]
> mig i såvel Internet Explorer som Mozilla. Det gør ingen forskel, om jeg
> slår JavaScript fra, og der er ingen Java på siden.

OK, jeg har prøvet at lave et screendump:

http://www.zigno.dk/dump/zepto.jpg

Håber dette kan belyse problemet.

Mvh.

Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 06-08-04 19:17

Kim Jørgensen wrote:

> http://www.zigno.dk/dump/zepto.jpg

Nu er det vel ikke fordi din Norton Internsecurity er sat til at fjerne
reklamer og du derfor ikke kan se den, vel?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-08-04 19:57

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in

> Nu er det vel ikke fordi din Norton Internsecurity er sat til at fjerne
> reklamer og du derfor ikke kan se den, vel?

Nej, prøvede lige at slå script blocking fra, men uden held.

Men det kunne godt et øjeblik virke som om det var noget
reklame-blockin-stads, forstået på den måde at på www.radionyt.dk er der ude
til højre under menuen en flok reklamer, disse kan jeg heller ikke se
undtagen den for Radio 3.

Anyone ?

Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-04 20:03

Kim Jørgensen skrev:

> [...]
>til højre under menuen en flok reklamer, disse kan jeg heller ikke se

Hvad har du installeret af sikkerhedsprogrammer?

Firewall som ZoneAlarm?
--
Knud

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-08-04 20:12

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote

> Hvad har du installeret af sikkerhedsprogrammer?

GGrrr, jeg takker alle, jeg skulle "i mine øjne" ret dybt ind i norton
firewall og slå noget ad script fra.

Jeg takker alle for deres gode bud, i harsgu reddet weekenden.

mvh.

Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 06-08-04 20:22

Kim Jørgensen wrote:

> GGrrr, jeg takker alle, jeg skulle "i mine øjne" ret dybt ind i norton
> firewall og slå noget ad script fra.

Hehe, jeg havde tilfældigvis set NIS programmerne hos en ven i dag, hvor
der også var noget med ad-blocking og genkendte så ikonet fra dit
screenshot. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk