Fastnet?
Fra : Janni Nørmølle

Dato : 05-08-04 16:25

Hej NG

Jeg håber, at jeg spørger det rigtige sted.

Er der et alternativ til Tele Danmark som fastnetsudbyder? Jeg er godt træt
af deres høje abonnementspris!

Er der en vej uden om TDC?

Mvh. Janni

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-08-04 17:05

http://www.teleprisguide.dk/

IP telefoni, som www.musimi.dk (og andre), er en anden mulighed.

> Er der en vej uden om TDC?

Det er stadig deres kobber, men ellers, ja.

--
Jesper Lund

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-08-04 21:21

Janni Nørmølle wrote:

> [...]
>
> Jeg håber, at jeg spørger det rigtige sted.
>
> Er der et alternativ til Tele Danmark som fastnetsudbyder? Jeg er godt træt

ja f. eks. Tele 2.

Men de har et eller andet samarbejde med TDC.
(F. eks. installeres ADSL modem af TDC tekniker)

Mvh. Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-08-04 15:40

Janni Nørmølle wrote:

> Er der et alternativ til Tele Danmark som fastnetsudbyder? Jeg er
> godt træt af deres høje abonnementspris!

Ja, der er alternativer. Jeg har dog oplevet i diverse grupper at pris
og kvalitet følges ganske godt ad. Bla. kvaliteten på kundeservice er
en parameter der skrues voldsomt på, når der skal spares vej til at
udbyde en billigere løsning.

Bare så du er klar over det.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-08-04 15:43

> Bla. kvaliteten på kundeservice er
> en parameter der skrues voldsomt på, når der skal spares vej til at
> udbyde en billigere løsning.

Det er så bare mærkeligt at TDC så er så dyre som de er

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-08-04 22:08

Ivan V. Klattrup wrote:

> Det er så bare mærkeligt at TDC så er så dyre som de er

Synes du?

Jeg kan absolut ikke sætte en finger på noget som helst fra deres side
- intet.

Alt virker perfekt og skulle der være en brist et sted, så ordner
Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.

Det gælder både internet og telefoni. Mobil var også iorden da jeg selv
var i den afdeling.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-08-04 22:48

> Alt virker perfekt og skulle der være en brist et sted, så ordner
> Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.

det gavner ikke, sidst jeg havde problemer var det mit kabel-tv signal der
røg (og dermed også internet-adgangen), og der var der kun et svar fra deres
side af: vi har åbent på dette tidsrum (kan ikke huske tiderne) og det svar
kørte i ring, så der var den langt under hvad mine forventninger til sådan
noget er

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Eh-Fniller

Dato : 06-08-04 22:56

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
> Kundeservice det lynhurtigt - ofte mens man venter.
>
> Det gælder både internet og telefoni. Mobil var også iorden da jeg selv

Jamen så er du en af de heldige

Kan jeg lige få ugens lotto-tal?

EH

Fra : Mr. Nobody

Dato : 07-08-04 14:19

--

Jeg kan absolut ikke sætte en finger på noget som helst fra deres side

> Jamen så er du en af de heldige
>
> Kan jeg lige få ugens lotto-tal?
>
> EH

Ja jeg må også sige tdc service er i top,de retter fejlen med det samme,det
har de i hver fald gjort de gange jeg har haft problemer.

Hilsen jesper
(Mr.Nobody)
www.wanted-more.dk
www.wanted-more.dk/udlejning

Fra : Eh-Fniller

Dato : 07-08-04 18:54

Mr. Nobody wrote:
> [...]

>samme,det
>har de i hver fald gjort de gange jeg har haft problemer.

Okay.

Min statestik for at TDC gik igang med indrømmelse af fejl og derefter
fejlretning med det samme: ca 10%

Tele2: 80%

Cybercity: 100%

Eneste grund til at jeg friviligt skulle vende tilbage til tdc er
jeg bliver betalt for det og de kommer på højde med CC.

EH

Fra : Hartmann

Dato : 08-08-04 16:49

Så kan man jo være glad for at der findes flere teleselskaber ligesom
der findes flere type at kvinder, tænk hvis vi kunne lide den samme type
allesammen, så var der jo et problem. Men generelt må jeg give dem ret
der skriver at pris og service hænger sammen. Og en ting må man
ihverfald give TDC det er da gratis at ringe til dem. De teleselskaber
der tager penge for at man kan ringe til deres kundeservice de har
abosolut ikke en chance for at få mig som kunde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-04 11:35

"Hartmann" <Hartmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der tager penge for at man kan ringe til deres kundeservice de har
> abosolut ikke en chance for at få mig som kunde.

Hvem gør det, ud over nogle mobiludbydere?

de store har i hvertfald gratrisnumre dvs:

TDC
Telia
Tele2

Fra : Bjarke Hansen