Siri er _ikke_ en pudel!
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-08-04 14:45

Hej

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor det er at folk er sikre på
at Siri er en pudel? Hun vejer 20 kg og er meget mere kraftig end en
pudel.

En ting er folk der aldrig selv har haft hund, men når inkarnerede
pudelejere synes at jeg har en sød pudel, så står jeg altså af. Det er
forbløffende hvor mange der mener at hun er en pudel.

http://home.no/sirimus

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : PiaJ

Dato : 05-08-04 14:52

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor det er at folk er sikre på
> at Siri er en pudel? Hun vejer 20 kg og er meget mere kraftig end en
> pudel.

Beklager, ingen forklaring. Jeg har aldrig set en pudel som lignede en
neffe. Sikken en bamsesteg!

:Pia

Fra : JSM

Dato : 05-08-04 20:55

Den Thu, 05 Aug 2004 15:45:18 +0200. skrev Trine Kornum Christiansen:

> Hej
>
> Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor det er at folk er sikre på
> at Siri er en pudel? Hun vejer 20 kg og er meget mere kraftig end en
> pudel.

Næh. Men brug det positivt. Det er f.eks, nu du kan score løfter om
pasning af din hund, fra de personer i omgangskredsen som normalt vil sige
nej til at huse en langhåret, fældende bamsehund. De tror jo de får
en lille ikke-fældende puddel. Men bordet fanger gør det .
Iøvrigt - mens jeg så på billederne af din (flotte) hvalp kommer min
kone forbi. Uden at fortælle hende hvad det handler om, bad jeg hende om
tage et kig og fortælle mig hvilken hund det var på
billederne. Hun tog lige et hurtigt kig og sagde så : Det ligner
så'n en lille sød Newfoundlænderhvalp. Så ikke alle synes din hund
ligner Puddel

mvh
Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-08-04 21:39

JSM <sevelsted@spamnejtak.dk> writes:

> [...]
> nej til at huse en langhåret, fældende bamsehund. De tror jo de får
> en lille ikke-fældende puddel. Men bordet fanger gør det .

Det er heldigvis slet ikke nødvendigt. De fleste i familien synes at
en rigtig hund er stor og langhåret, så der er masser der vil passe
hende. Også i omgangskredsen.

> [...]
> billederne. Hun tog lige et hurtigt kig og sagde så : Det ligner
> så'n en lille sød Newfoundlænderhvalp. Så ikke alle synes din hund

Det var da dejligt. Vi synes faktisk også at hun er en rigtig flot
hvalp. Ikke at det er det vigtigste. Men hun er sød, omgængelig,
lærenem og en rigtig newf, det er det vigtigste. Og så gnasker hun i
alt, men pyt med det.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-08-04 08:31

> [...]
> pudelejere synes at jeg har en sød pudel, så står jeg altså af. Det er
> forbløffende hvor mange der mener at hun er en pudel.

Lidt OT, men har du set det indslag fra TV2 Fyn hvor Newf klubben laver
vandarbejde:

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=2&Id=202803

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Karina og Christian

Dato : 06-08-04 11:30

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
[klip]
> Det er forbløffende hvor mange der mener at hun er en pudel.

Tja, jeg ville også lige prøve at vise billedet til min bedre halvdel. Han
kigger og spørger lidt tøvende - "er det en puddel?"

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 06-08-04 11:41

Hun er da meget mere bøffet i hovedet end en pudel!! Kroppen, okay, folk kan
ikke se hvor meget hund der er under pelsen... Det kan jo være en pudel der
ikke er blevet trimmet længe og derfor har en stoooor pels... Men jeg synes
nu ike hun ligner en pudel!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe