Problemer med at se DK4 på nettet
Fra : Steen Larsen

Dato : 04-08-04 20:28

Hej NG

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, ellers vær venlig at
henvise mig til den rigtige gruppe tak.

Jeg har fået det problem at når jeg vil se DK4 på nettet bliver der bare
overført en lille fil som jeg ikke kan bruge til noget.

Jeg har haft det til at virke, hvad er der galt?

Jeg har spurt DK4 om hvad der er galt men de siger at det er noget med
mine sikkerhedsindstillinger at gøre, men jeg kan stadig ikke få det til
at funke.

Håber der er en der vil hjælpe mig.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Søren Andersen

Dato : 04-08-04 20:37

"Steen Larsen" <steenlarsen(fjern)@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har fået det problem at når jeg vil se DK4 på nettet bliver der bare
> overført en lille fil som jeg ikke kan bruge til noget.

Fortæl os lidt om den lille fil... navn, endelse, størrelse, hvor den bliver
overført til.

> Jeg har haft det til at virke, hvad er der galt?

Måske har du rodet lidt rundt med fil-associationerne, installeret et nyt
program...?

> Jeg har spurt DK4 om hvad der er galt men de siger at det er noget med
> mine sikkerhedsindstillinger at gøre, men jeg kan stadig ikke få det til
> at funke.

Hvad sagde de du skulle ændre?
/Søren

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-08-04 19:25

Søren Andersen wrote:
> "Steen Larsen" <steenlarsen(fjern)@tdcadsl.dk> wrote in message

> Fortæl os lidt om den lille fil... navn, endelse, størrelse, hvor den
> bliver overført til.

Fil navn:camping_juli_04_250.asf
Fil type:Winamp media file
Fil størelse:303 byte

> Måske har du rodet lidt rundt med fil-associationerne, installeret et
> nyt program...?

Ved ikke hvad fil-associationerne er mener ikke jeg har instaleret noget
nyt for nylig.

> Hvad sagde de du skulle ændre?

Det sagde de ikke de nævte bare at det kunde være mine sikkerhed
indstillinger det var galt med, men de står til mellem.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Søren Andersen

Dato : 05-08-04 19:45

> Fil navn:camping_juli_04_250.asf
> Fil type:Winamp media file
> Fil størelse:303 byte

Hmm... virker ikke som en valid fil

Hvad for en player virkede det i - Windows Media Player, WinAmp eller anden?

> Ved ikke hvad fil-associationerne er mener ikke jeg har instaleret
> noget nyt for nylig.

Hvis det plejede at virke i enhver anden player end WinAmp, er dit problem
at WinAmp har 'stjålet' .asf fil-associationen. Prøv at få Windows Media
Playeren til at behandle .asf filer vedd at gøre følgende:

* Åben Windows Media Player
* Navigér til Fil menu / Tools / Options
* Klik på Fil Typer fanebladet
* Sørg for at .asf fluebenet er markeret

Nu har jeg ikke lige WinAmp installeret her, men hvis ovenstående ikke
virker, så find fil-indstillingerne for WinAmp, og sørg for at den ikke har
..asf filer markeret, og gentag ovenstående.

/Søren

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-08-04 20:37

Søren Andersen wrote:

> [...]
> virker, så find fil-indstillingerne for WinAmp, og sørg for at den
> ikke har .asf filer markeret, og gentag ovenstående.

Hej Søren

Tak for hjælpen nu har jeg afinstaleret Winamp, så nu starter Windows
Media Playeren som den skal jeg kan dog ikke se det men den kommer med
en fejlmeddelelse om at serveren mugligvin er nede.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Rune Duus

Dato : 05-08-04 22:47

Søren Andersen wrote:

> Hmm... virker ikke som en valid fil

Jo da, den indeholder bare et link til streamen.

Steen:
DK4 er gået over til betaling for online TV, det kan være det er derfor der
ikke kommer andet end en fejl i WMP. Den besked fik jeg da i hvert fald
sidst jeg forsøgte at se en gammel udsendelse. Abonnement koster vist 150 kr
om året, men til gengæld kan man så også se alt det DK4 man vil, de sender
jo en direkte TV stream ud.

--

Rune Duus
http://www.chipsguiden.dk

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 10:40

On Thu, 5 Aug 2004 23:47:17 +0200, "Rune Duus" <ronson_rd@hotmail.com> wrote in
dk.edb.videoredigering:

> [...]
>om året, men til gengæld kan man så også se alt det DK4 man vil, de sender

Tag lige og fjern "dk.edb.videoredigering" i jeres svar, da det ikke er den
rigtige gruppe for emnet.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Steen Larsen

Dato : 06-08-04 19:30

Rune Duus wrote:

> [...]
> Abonnement koster vist 150 kr om året, men til gengæld kan man så
> også se alt det DK4 man vil, de sender jo en direkte TV stream ud.

Jeg er medlem og nu fungerer det igen tak for hjælpen.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 20:06

On Fri, 6 Aug 2004 20:30:02 +0200, "Steen Larsen"
<steenlarsen(fjern)@tdcadsl.dk> wrote in dk.edb.videoredigering:

>Jeg er medlem og nu fungerer det igen tak for hjælpen.

Det ville hjælpe os andre hvis du havde fulgt opfordringen til at fjerne
dk.edb.videoredigering fra dit svar.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Søren Andersen

Dato : 06-08-04 21:21

Steen Larsen wrote:
> Jeg er medlem og nu fungerer det igen tak for hjælpen.

Tak for tilbagemeldingen. Glad for at det ordnede sig for dig...