Understregning i Link
Fra : Hans Bugsgang

Dato : 04-08-04 12:38

Hej Gruppe
Hvordan fjerner jeg i FP 2002 understregningen under et Link?
Evt. med CSS?
På forhånd tak

Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 04-08-04 12:47

Hans Bugsgang skriblede:
> Hej Gruppe
> Hvordan fjerner jeg i FP 2002 understregningen under et Link?
> Evt. med CSS?
> På forhånd tak

F1

--
/Gevaldi

Fra : Hans Bugsgang

Dato : 04-08-04 13:22

Faktisk har jeg gennemsøgt Hjælpen, men kan altså ikke finde det...

Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 04-08-04 13:39

Hans Bugsgang skriblede:
> Faktisk har jeg gennemsøgt Hjælpen, men kan altså ikke finde det...

Marker hyperlinket og gå til egenskaber så
må du kunne finde noget omkring det.

I FP98 er det: Style\Text - Decoration - None

--
/Gevaldi

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 04-08-04 13:49

Hans Bugsgang skrev:
> Hej Gruppe
> Hvordan fjerner jeg i FP 2002 understregningen under et Link?
> Evt. med CSS?
> På forhånd tak
Marker linket og tryk på knappen i værktøjslinjen "Understregning"
(eller hvad det hedder, på spansk=subrayado)
thomas

Fra : Hans Bugsgang

Dato : 04-08-04 17:26

Hans Bugsgang <havebassin@hotmail.com> skrev:
>Hej Gruppe
>Hvordan fjerner jeg i FP 2002 understregningen under et Link?
>Evt. med CSS?
>På forhånd tak
>
>Hans

Tak for hjælpen
Koden til indsættelse i et Css er: text-decoration:none

Mange hilsner Hans