Kan man mon noget dispositionsagtigt?
Fra : Bjarne Stougaard

Dato : 04-08-04 00:34

Bruger FP2002.
Har en ramme i venstre side indeholdende hyperlinks til alle de øvrige
sider.
Da det sikkert er de færreste, der er interesserede i at se samtlige
hyperlinks kunne jeg godt tænke mig at spare dem for synet og for besværet
med at skulle rulle op og ned i rammen.
Findes der noget (som f.eks. Disposition i tekstbehandlingsprogrammer), der
gør at man kan vise/skjule underpunkter (hyperlinks)?

Et helt konkret eksempel kunne være: I sektionen med links fotoalbums kunne
jeg godt tænke mig en overskrift der hed Klubmesterskab og når man så
klikker eller fører musen hen over ordet kommer der nogle valgmuligheder til
syne, f.eks 2001, 2002, 2003 og 2004, der linker direkte til de pågældende
sider.
Om de øvrige overskrifter derved skubbes nedad eller midlertidigt
overskrives er uden betydning.
Jeg har i hjælpen fundet noget om rullelister i formularer, der måske kunne
bruges, men ved ikke rigtig om jeg er på ret spor?

Mvh.
< Stougaard >
(Fjern ordet usenet fra mail-adressen, hvis du vil skrive direkte)

Fra : Bjarne Stougaard

Dato : 04-08-04 02:08

> Findes der noget (som f.eks. Disposition i tekstbehandlingsprogrammer),
der
> gør at man kan vise/skjule underpunkter (hyperlinks)?

Hov, det ser ud til at jeg vil kunne få en ganske almindelig punktopstilling
til at fungere næsten som jeg ønsker det. Jeg prøver at teste lidt videre i
morgen aften.