trucker katte
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 03-08-04 18:57

Hej

Var det virkelig kun mig som sad og tudede over historien om de fem små
killinger på nyhederrne, tv2, hvis mor var død, måtte køre med
redningsmanden i hans big truck i en specielt dertil indkøbt kattekasse. Så
vidt jeg husker (jeg sad jo og tudede) skulle de fodres med sprøjte hver
time, og han gjorde det pligtskyldigt. Åh de kære små, de bliver jo nok
desværre glade for lastbiler senere i livet (splat).

Jeg har stadig lidt tårer i øjenen

Johny P.

Fra : Helle

Dato : 03-08-04 19:43

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> wrote in message
> [...]

> time, og han gjorde det pligtskyldigt. Åh de kære små, de bliver jo nok
> desværre glade for lastbiler senere i livet (splat).

Jeg så også udsendelsen men tudede ikke. Synes bare det var så smukt at
manden tog sig af dem. Det var et rørende indslag.

Mvh Helle

Fra : André Høstrup

Dato : 03-08-04 21:51

> Jeg så også udsendelsen men tudede ikke. Synes bare det var så smukt
> at manden tog sig af dem. Det var et rørende indslag.
>
> Mvh Helle

Ditto, en sand katteelsker, men det ville man jo gøre ved alle dyrebørn,
altså tage dem til sig og hjælpe dem videre i livet så godt som muligt

--
Regards André Høstrup

Fra : Me2

Dato : 07-08-04 03:24

Glæd dig over den lykkelige historie og væn dig til tanken om at der findes
mange mange meget grummere katteskæbner rundtomkring,der hvis denne historie
fik dig til at græde ville få dig til at bryde sammen.
Skal jeg forstå det sådan,at fordi de er opfostret i en lastbil,så tror du
det vil få dem til at løbe ind i lastbiler i fremtiden?splat,som du siger.