Genladning
Fra : Michael Frandsen

Dato : 03-08-04 11:36

Jeg har meldt mig til et kursus i genladning i september, da jeg godt vil i
gang med at lade selv. Nu vil jeg jo godt være ligt forberedt inden jeg
smider alt for mange penge ud til den gode sælger som holder kurset og
selvfølgelig gerne vil sælge mig udstyret. så mit spørgsmål er hvad skal man
bruge af udstyr for at komme igang og hvad koster det. jeg skal lade
ammonition i cal. 30.06

Michael Frandsen
slet SUPER fra min mail adresse

Fra : Tikka

Dato : 04-08-04 09:12

Hej Du

RCBS har en startpakke med det hele til ca.4000-4500 kr.

Det kan anbefales da det er rigtigt godt.

Jeg købte mit hos Østjydsk våben handel.

Og fandt siden et magen til i den blå avis til 1100 kr. som faktisk var
ubrugt.
som jeg opkøbte til en kollega. Han var glad for det billige og gode sæt.

Som jeg ved har lavet utrolig mange og præcise patroner med...

Mvh. Tikka

Fra : R.B.P.

Dato : 06-08-04 22:54

.. så mit spørgsmål
> man

Jeg har vel snart ladet 1000-1200 patroner i caliber 30.06 med et Lee
Aniversary Kit.

Ladepressen er ikke så kraftig som en RCBS Rockchucker, men så længe du
arbejder i kaliber 30.06 og derunder, så virker det perfekt.

Jeg kan skaffe dig et kit, samt diesæt og hylsterholder for ca. 1.200,00.
Der er alt hvad du behøver for at komme i gang.

Mvh

R.B.P.

Fra : Michael Frandsen

Dato : 09-08-04 09:08

er det et nyt sæt og hvis ikke hvor gammelt/slidt er det

Fra : R.B.P.

Dato : 09-08-04 23:09

"Michael Frandsen" <m.frandsen@SUPERstofanet.dk> wrote in news:41173108$0
$26358$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> er det et nyt sæt og hvis ikke hvor gammelt/slidt er det

Det er helt nyt, med garanti, regning og hvad der nu hører til.

// R.B.P.

Fra : Buck

Dato : 20-08-04 07:55

Uha, pas nu på... man kan hurtig købe sig fattig i alt det lækre udstyr man
kan få til genladning
Jeg startede for et par år siden med RCBS starterkittet og der er alt det
allermest nødvendige for at komme igang. Alt det man køber senerehen er nok
mere for bekvæmmeligheden.

Jeg handler ofte hos Johannsen Jagd i Neumünster i Tyskland.
De sælger Lyman Starter Kit II til 219 Euro
og RCBS Supreme Master Kit til 449 Euro

Jeg vil anbefale RCBS kittet, der indeholder Rock Chucker pressen.

se her http://www.johannsen-jagd.de/katalognachseiten.html
(side 3)

PS! Kittet indeholder ikke Dies! De skal købes løs ved siden af til hver
kaliber du vil genlade (pris ca. 300,- dkr.)

--
Buck